E38dreamin Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 De er også flinke til å yppe til kappkjøring ved å ligge veldig nærme hekken din ofte. Dette burde de mistet lappen for selv, og burde vært en ulovlig praksis!! Blir forbanna hver gang jeg hører om at de driver å egler folk til å bryte loven eller kjører ulovlig selv, som feks. mangler 1 kjørelys eller lignende!! Burde vært? Det er ulovlig å provosere folk til å bryte loven. Om de da ligger etter deg lenge og vel, og henger i ræven på deg for å "presse" deg, og du kjører av veien, så sliter de ganske mye. Er vanskeligere å bevise det... alle får montere ryggekamera med opptaker da Stå på bremsen! Si du så en katt i veien eller noe. De må betale for skaden og gjør det garantert ikke igjen neste gang....
e12e12 Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Har blitt tatt på akkurat samme vis,med samme bil,samme område litt lenger nord,de la seg etter meg fra Dombås(med tåkelys,kl 1830 om kvelden)Lå lenge etter en trailer i ca 90 kmt,rett før Dovre er det krabbefelt og 70 kmt,der kjørte jeg forbi...målt til 109kmt.Kom rett fra Oslo med nybilen,ble altså tatt i første forbikjøringen i nybilen.Mest irritert for at de ikke stoppet meg i de 3?milene jeg lå etter traileren og heller ga meg en bot på 87kmt i 80 sone.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå