Gå til innhold

Grom e34 525tds selges Brembo Bilstein M5 ++

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

gjort noe med rusten på den nå?

da jeg så på den for ca 1år siden, så var det forsåvidt ikke et eneste panel på bilen som ikke hadde rustangrep. ser det er byttet skjermer og panser, men underkant dører og bakskjermer og jekkfester/kanaler var det rust da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rusten er akkurat som beskrevet den :) ingen hemmeligheter, og det var det heller ikke for deg.

Det at du preiker om rust i hvert eneste panel vet jeg ikke hvor du har fra, da det ikke stemmer.

Men så trenger vi vel ikke å minne om hvem som stod på at m5 som hadde vært kraftig kollisjonsskada var skadefri. osv osv.. gidder ikke å diskutere på et så barnslig nivå.

Men for å svare på spørsmålet ditt, så er gulvet under batteri osv bytta. Ikke av meg da jeg ikke er noe karosseriarbeider.

er du interessert i bilen er det bare å si ifra, men å lyve i min salgstråd setter jeg lite pris på. dette ødelegger desverre min troverdighet før din, da det er jeg som skal selge.

til dere som evt er interesserte i bilen, eller bare litt nysgjerrig, så er det bare å spørre.

er bare å komme å se på evt prøvekjøre. Bilen befinner seg på rena til vanlig, og kongsvinger i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare et enkelt spørsmål. Og det jeg så på bilen den gangen. At m5 var skadet visste faktisk ikke jeg om før du så det, har ikke så mye og si egentlig da det så ut som det var gjort skikkelig. Har aldri påstått noe om det så det er bare tull fra din side. Men nok om det. Er selvfølgelig potensiale i denne bilen, men prisen er kansje vel mye etter min mening, tror hvis du hadde lagt den ned i ca 45 så hadde den vært solgt for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da så du syner :)

pris kan alltid diskuteres. men siden det er en relativt "spesiell" bil vil jeg at folk ser den selv først.

også er det jo gjort en del siden du så den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Forsvinner neste uke grunnet mestringsøvelse..

begynner så smått igjen uka etter det tror jeg. Den fungerer helt fint med 200 hk oppsettet, men går noe ujevnt på 11-13 00 og faller ikke ned av seg selv. uten om det går den helt 100%. tør rett og slett ikke gi noe konkret tidspunkt. Men du er velkommen til å prøve bilen når som helst :)

hvor bor du forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...