arnesh Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 Kjøpte bilen for snart et år siden, min første bmw Og det kommer vel bare til å gå i Bmw fra nå av. Her er noen bilder: Bare å gi tips til hva som kan gjøres på bilen
EirikL Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 Skikkelig pen bil. Skulle jeg foreslå noe måtte det være full M-pakke og en moderat senk, kanskje 30/15 eller 40/20. Hvis du har interiørbilder er det bare å slenge ut
arnesh Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Skrevet Mai 16, 2009 Hehe, tok ikke interiørbilder den dagen, var litt skittent innvendig så da skippet jeg det ^^ Bilen er ganske lav nå syns jeg, men går ann kanskje å få den litt til ned
EirikL Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 Enig i at det ikke er noe poeng å senke så veldig, men f.eks 30/15 vil flytte tyngdepunktet litt frem og gi bilen et bedre stuk.
morteym Skrevet Mai 17, 2009 Skrevet Mai 17, 2009 40/30 er mer passe, det vil ikke by på noen særlig problemer med fremkommeligheten heller. Jeg har 40/20H&R på 323n, syntes den ble noe for høy bak, spesielt når bilen står på litt ujevnt underlag, noe den som regel gjør. Komforten ble ikke nevneverdig dårligere fra standard m-tech, men den lå vesentlig bedre på veien. M3 look front på facelift tar seg også veldig bra ut synes jeg. Funker fint også med standard skjørter og bakfanger. M-tech skjørter gir jo en mye finere look, men da blir kontrasten til bakfanger litt større etter min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå