Kristian H. Foss Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Var sikkert bare sliten som du nevner, om det hadde subbet mellom dekk og belg, ville du nok hørt det, og hatt for stor bredde og innpress på hjula dine.
teodor77 Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Hei Fant du ut hva som var galt. Jeg opplevde akkurat det samme med min 523 i dag. Dekkene bak var kun utslitt på innerkant. Har nivåregulering bak. Dekk bak 235/40/18"
The StigMeister Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 HeiFant du ut hva som var galt. Jeg opplevde akkurat det samme med min 523 i dag. Dekkene bak var kun utslitt på innerkant. Har nivåregulering bak. Dekk bak 235/40/18" Sprakk belgen?? Har bytta begge belgene nå, men har enda den klunkelyden fremme, samt litt gnisse lyder pga sand i bremseskjoldene.. men virker som om gnissingen går mer og mer over
teodor77 Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Det var lekasje i belgen på høyreside bak.Merket du noe på stabiliteten på bilen etter du byttet belg.
The StigMeister Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 Det var lekasje i belgen på høyreside bak.Merket du noe på stabiliteten på bilen etter du byttet belg. Det var aldri noen lekasje på den gamle belgen før den sprakk.. jeg merket ivertfall ikke noe før det skjedde.. Merker ikke noen forskjell etter at jeg fikk på den nye! Hvis det er en lekkasje, så vil jeg tro at man hører at kompressoren jobber en del med og få bygget opp trykket, noe den isåfall ikke klarer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå