Kaat Posted May 17, 2009 Posted May 17, 2009 Hei dere.. Har en 99 bmw e46 318i som jeg har fått en litt spesiel lyd i. Den kommer fra bak en plass og høres ut som litt knirking eller slåing når jeg kjører selv på flat mark. Det var en kar som sa til meg at disse spiser foringen i bakstelle.. stemmer dette? Kommer også en litt spesiel lyd når jeg for eks ligger i andre giret og gir gass å slepper den igjen.. akkurat som om det er slakk en plass.. er en slå lyd fra girkassen og bakover.. Noen som har en anelse va det kan være? Noen foringer på girkassen kanskje? Eller kanskje noen på akslingen eller i bakstelle? Spent på om noen har noe lignende med sin bil... Mvh kim
Lars89 Posted May 18, 2009 Posted May 18, 2009 Hvordan oppfører bilen seg på veien? E46 "spiser" traversforinger bak. Ved for mye slakk over lengre tid revner innfestninga til traversen, men sjelden det skjer på 318i. Knekte fjører er også et problem, men tviler litt på at det er problemet her. Du får løfte den opp og se
Kaat Posted May 18, 2009 Author Posted May 18, 2009 såpass sier du det ja... Tenkte å løfte den opp i morgen å se litt om jeg kan finne noen... Bilen oppfører seg egentlig veldig fint på veier.. men er noen ganger når jeg girer jeg kan høre lyden. Ellers er det en liten knitre lyd når jeg kjører.. kan jo være foringene som du sier.. vet ikke om di har vært byttet... vanskelig å sjekke om di er dårlige?
Kaat Posted May 18, 2009 Author Posted May 18, 2009 Ja har en liten anelse om at det kan være noen foringer som burde skiftes...
Recommended Posts