Rannem Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 Ja, gleder meg noe sinnsykt! Men tar nok noen uker før det kommer på. Gidder ikke kjøre med det i dette været.. Venter ivertfall til snøen er long gone Kommer nok mange bilder fra underveis i monteringa. Liker bilder Ville nok heller hatt Bilstein med H&R fjærer, men ble for dyrt Holder nok lenger tror jeg. Fikk veldig god hjelp av Jan på GS Bildeler i Oslo. Hjalp meg å sette sammen denne pakka. Takk til han
Rannem Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Uten rabatter? 5000 for justerbart senkesett fra SuperSport 1200 for K-Sport camberjusteringsplater forran 740 for K-Sport støtdemperlager bak Totalsum er jo da 6940
Scampi Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Da slapp jeg billigere unna ;D Du må montere snart...vil se
Rannem Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 hehe, ja og du har nok bedre kvalitet på det Men jeg kan jo senke om sommer og heve om vinteren! Gleder meg til det. Slapp egentlig veldig billig unna. I juli ifjor kjøpte jeg senkefjærer der som jeg aldri monterte. Var innom GS og spurte om jeg kunne levere dem tilbake. Eneste måten var å ta inbytte i noe annet. Så da gjorde jeg like greit det. Betalte "bare" 4600 ekstra for alt det andre jeg tok med, inkl rabatter da. Gleder meg sinnsykt til å montere, men skal først få ferdig et scooterprosjekt jeg har i garasjen. 80cc og litt annet snacks. Fint med kjøretøy mens bilen står på bukker. Da har jeg også godt med tid for å gjøre meg ferdig! Har også fått mer og mer lyst til å bytte samtlige foringer til PowerFle. Like greit å gjøre det mens dempere o.l er ute. Og når jeg først skal bytte foringer på diverse saker og ting kommer jeg nok til å lakke endel av understellet med hammerite. Men er usikker på hvilken farge! Bare ikke rød
spruddel Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Vi skal ikke bare montere neonlys under bilen når du først skal ha den på bukker da? (ja, det var tull). Hammerite, hva er det forno? Hva med blå, gul, grønn eller en annen farge man ser godt?
Rannem Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Hahah! Neonlys ja.. Drømte om det da jeg var 8 år Hammerite er en fin greie! Lakk/maling du maler på metall. Trenger ikke pusse vekk all rusten. Har tenkt litt på sølv, så blir det ikke altfor sært! Vanskelig å holde rent..
Rannem Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2010 Noen bilder av bilen i forbindelse med salg
Mikael-B Skrevet Oktober 29, 2010 Skrevet Oktober 29, 2010 Er det montert Supersport på de siste bildene?
Rannem Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2010 Nåja, kunne nok vært litt bedre i lakken.. Litt rust og sprekk i frontfanger, dessverre
Rannem Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2010 Er det montert Supersport på de siste bildene? Coiloversene ligger fortsatt pent i esken sin.. Så ja, den er veldig høy
Rannem Skrevet November 4, 2010 Forfatter Skrevet November 4, 2010 Touringen har fått godt selskap i min relativt nyinnkjøpte 944 Turbo Bil med MYE kjøreglede, selvom det ikke er BMW..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå