Gå til innhold

Rannem's BMW e36 318iT m-tech! - SOLGT -

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, gleder meg noe sinnsykt! Men tar nok noen uker før det kommer på. Gidder ikke kjøre med det i dette været.. Venter ivertfall til snøen er long gone :wink: Kommer nok mange bilder fra underveis i monteringa. Liker bilder :wink:

Ville nok heller hatt Bilstein med H&R fjærer, men ble for dyrt :? Holder nok lenger tror jeg. Fikk veldig god hjelp av Jan på GS Bildeler i Oslo. Hjalp meg å sette sammen denne pakka. Takk til han :)

• Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Uten rabatter?

5000 for justerbart senkesett fra SuperSport

1200 for K-Sport camberjusteringsplater forran

740 for K-Sport støtdemperlager bak

Totalsum er jo da 6940 :wink:

Skrevet

hehe, ja og du har nok bedre kvalitet på det :) Men jeg kan jo senke om sommer og heve om vinteren! Gleder meg til det.

Slapp egentlig veldig billig unna. I juli ifjor kjøpte jeg senkefjærer der som jeg aldri monterte. Var innom GS og spurte om jeg kunne levere dem tilbake. Eneste måten var å ta inbytte i noe annet. Så da gjorde jeg like greit det. Betalte "bare" 4600 ekstra for alt det andre jeg tok med, inkl rabatter da.

Gleder meg sinnsykt til å montere, men skal først få ferdig et scooterprosjekt jeg har i garasjen. 80cc og litt annet snacks. Fint med kjøretøy mens bilen står på bukker. Da har jeg også godt med tid for å gjøre meg ferdig! Har også fått mer og mer lyst til å bytte samtlige foringer til PowerFle. Like greit å gjøre det mens dempere o.l er ute. Og når jeg først skal bytte foringer på diverse saker og ting kommer jeg nok til å lakke endel av understellet med hammerite. Men er usikker på hvilken farge! Bare ikke rød :)

Skrevet

Vi skal ikke bare montere neonlys under bilen når du først skal ha den på bukker da? :D (ja, det var tull). Hammerite, hva er det forno? :P Hva med blå, gul, grønn eller en annen farge man ser godt? :)

Skrevet

Hahah! Neonlys ja.. Drømte om det da jeg var 8 år :)

Hammerite er en fin greie! Lakk/maling du maler på metall. Trenger ikke pusse vekk all rusten. :wink: Har tenkt litt på sølv, så blir det ikke altfor sært! Vanskelig å holde rent..

• 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...