in2you Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 Syns du kan vente til våren med salget.. hehe
Rannem Skrevet November 4, 2010 Forfatter Skrevet November 4, 2010 Ser ut som om jeg gjøre det ja, vært lite interesse dessverre.. Så nå blir det sannsynligvis mye nye forbedringer før vinteren setter ordentlig inn. Satser også på å få coiloversene på plass I Slutten av november blir det EU godkjenning, clutchbytte, shortshift osv. Da tror jeg den nok engang skal være klar for en vinter som gjennomføres sidelengs.
wicky124 Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 hvem kjører ikke ifra min...MEN!du har ikke 22toms felger
Rannem Skrevet November 4, 2010 Forfatter Skrevet November 4, 2010 hvem kjører ikke ifra min...MEN!du har ikke 22toms felger Nei, er nok ingen mafiabil den porschen.. Men så veier den ca like mye som dine 4 felger Grunnen til at jeg kjøpte var fordi det er en morsom, rask og billig bil som kan brukes på bane.
wicky124 Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 hehehe... snust litt på sånne biler...Men fruen har sagt nei til nye investeringer så...
Rannem Skrevet November 4, 2010 Forfatter Skrevet November 4, 2010 Jeg ser den.. Burde vel egentlig ikke gjort det jeg heller Studier og masse annet, men denne bare MÅTTE jeg ha! Gleder meg til 2013, da har jeg "gratis" banebil som er veteran
wicky124 Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 sant....disse gamle flakene er litt coole måtte du ut med mye eller? må planlegge sånn "Oi faen jeg kjøpte den" surprise til dama
in2you Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 Nice da! Om du selger den til våren så må du ta kontakt gratulerer med lekebil forresten, litt kult å kunne fortelle folk at du kjører porsche
Rannem Skrevet November 4, 2010 Forfatter Skrevet November 4, 2010 Wicky: Nja, helt passe.. Litt spessiel bil in2you: Skal si ifra jeg! Men tror nok jeg beholder den en stund nå som jeg koster på den så mye ekstra Kunne gått for 45 nå hvis jeg fikk solgt den.. Men må ha ny clutch osv.
Rannem Skrevet November 9, 2010 Forfatter Skrevet November 9, 2010 Endelig fått satt på ny spindel og spylerveskepumpe! Deilig med god samvittighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå