Gå til innhold

Rannem's BMW e36 318iT m-tech! - SOLGT -

Anbefalte innlegg

Skrevet
gratulerer, ser ut som en fin e36 dette og morsomt med org m-tech..det gjør seg veldig på touringen :) Den så ut til å trenge litt senk forran kanskje :P

Hehe, ja tror ikke det var mange touringer som kom med dette orginalt! Gjør seg nok veldig med senk foran ja! Tenker jeg kjøper justerbart rundt hele, så slipper jeg å være gatas brøytebil i vinter :lol:

• 4 weeks later...
  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Liten update! :)

Da har jeg fått på den nye m-tech fangeren og sorte nyrer. Dette ble mye bedre en den orginale chromen...

53ewd4nnu9dts99rsq3n.jpg

Lurer da også på en annen ting som jeg håper noen her kan svare på!

Hva er disse "tappene" som befinner seg i hullet ved siden av tåkelykta?

Disse:

57lxi0g9ttpyhtd5uiq4.jpg

5siegw66x62l11ueeg63.jpg

:D

Skrevet
Der fester du luftkanalen som kjøler bremsene :)

Først og fremst Scampi, pen touring du har! Elsker fargen :)

Tenkte meg det var noe sånt, men har aldri sett dette på noen m-tech biler før.. Hvor får man kjøpt sånt? GS eller koed?

EDIT: Fant ut at GS selger dette! http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup.php3?strInnoWebRef=http://www.google.no/search?hl=no&q=gsbildeler&btnG=Google-s%C3%B8k&meta=&aq=0&oq=gs

Gir dette mye mer kjøling av bremsene i forhold til hva det er nå?

Skrevet

Hehe, takk for det...mangler litt småting som M-tech, senk osv., men dette er på vei :)

Kjølingen blir jo mer konsentrert mot bremsene med kanalene, men med mindre du kjører grisehardt trenger du de ikke.

Men dersom du er som meg, og mange andre her inne, er det fint å ha alt i orden ;D

Skrevet

Bilen din trenger litt m-tech ja! det gjør seg veldig på touring.

Hehe, ja det er jo veldig greit å ha alt i orden! Liker at ting ikke mangler.. Kjører også touringen relativt hardt, så kjølige bremser er jo en fordel selvom jeg aldri har merket at bremsene har blitt overopphetet!

Skrevet

M-tech er veldig på vei, må bare få lakkert fronten først ;P

Må også handle inn lister, skjørt, bakfanger osv.

Inntil videre blir det original bakfanger med diffusorkopi.

Selv med kjølige bremser er det fint at alt er på plass, så der er vi definitivt enige.

Skrevet

Flott touring! Likte interiøret ditt, er akkurat slike seter jeg vil ha!

Ikke helt enig med deg ang. sorte nyrer ;)

Har du elektriske vinduer bak?

Skrevet
Flott touring! Likte interiøret ditt, er akkurat slike seter jeg vil ha!

Ikke helt enig med deg ang. sorte nyrer ;)

Har du elektriske vinduer bak?

Hehe, ja de er veldig gode under litt hardere kjøring :wink:

Hmm.. Skjønner veldig godt hva du mener! Hadde bilen hatt en mørkere farge hadde jeg helt klart valgt de orginale nyrene, men slik bilen er idag (arktissilber) så synes jeg det passet bedre med sorte.

Nei, el-vinduer bak er har jeg dessverre ikke.. Hadde bilen hatt det hadde den bortimot vært perfekt! Ivertfall hvis det hadde vært en 328! Slik som din. :D Merker fort at jeg gjerne skulle hatt litt mer hk under panseret..

• 2 weeks later...
Skrevet

Hva tror folket her på bimmers om 40/40 senk på touringen? :? Er veldig usikker på hvor mye senk jeg skal gå for! Noen som kan hjelpe? :)

Skrevet

Kommer jo litt an på veiene der du bor, om du bruker bilen på vinterstid osv. Og selvfølgelig hvor store felger du skal ha deg.

40/40 er sikkert ok senk det, blir jo nokså lav foran da. Jeg tror jeg ville hatt 30 foran og 40 bak.

Skrevet

Bor i Oslo, er jo relativt god rutine på måking av veiene. Men er mer fartsdumpene jeg er redd for! Har du god klaring med 30/30 over humpene? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...