Rannem Skrevet August 1, 2009 Forfatter Skrevet August 1, 2009 sendte han mail, tusen takk skal du ha Nullstress! Men kan si at setene ikke blir like glatte som de var, men er litt tørrere. Skal kjøre på med mer leather care for å se om det sannsynligvis hjelper!
Dr_S Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Ble jo meget bra resultat da. Ikke at jeg trenger slikt i min bil... (har tøft stoffinteriør...ehhh) Hvordan er holdbarheten da tro?
///Mysild Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 ja, så det, men jeg har kjøpt swisswax leather car care kit, så vil jo tippe det ordner opp i det heeh
Ellingsen B. Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 det ble bra resultalt! Jeg har tidligere brukt swisswax og allt vært nøyd der også
Rannem Skrevet August 2, 2009 Forfatter Skrevet August 2, 2009 Ble jo meget bra resultat da. Ikke at jeg trenger slikt i min bil... (har tøft stoffinteriør...ehhh)Hvordan er holdbarheten da tro? Ja, er veldig fornøyd! Du må skaffe deg sportseter i skinn/delskinn, etter jeg har hatt det nå kommer jeg aldri til å kunne kjøre bil uten. Er helt fantastisk! Holdbarheten.. Hmm.. Ja, vi får se hvordan den er! Tiden får vise Har bare brukt halve flasken, så skulle jeg trenge en runde til har jeg mer enn nok!
Rannem Skrevet August 2, 2009 Forfatter Skrevet August 2, 2009 ja, så det, men jeg har kjøpt swisswax leather car care kit, så vil jo tippe det ordner opp i det heeh Ja, burde vel kjøpe deg selv! Du har ikke en link? Må jo være relativt dyrt kan jeg tenke meg..
Dr_S Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Ja, skrik ut hvis du kommer over delskinn sportsseter! Hadde gjort seg i min.
///Mysild Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 ikke så gal pris egentlig http://www.scandicshine.no/nettbutikk/i ... ucts_id=96
Rannem Skrevet August 2, 2009 Forfatter Skrevet August 2, 2009 Hvordan går det med senkesettmontering da? =) Skal si ifra hvis jeg kommer over noe delskinn ja! Men hva med helskinn? Senkesettet ja.. Hmm.. Det gikk rett vest! Klarte å dra over noen gjenger.
Rannem Skrevet August 2, 2009 Forfatter Skrevet August 2, 2009 ikke så gal pris egentlig http://www.scandicshine.no/nettbutikk/i ... ucts_id=96 Nei, det var faktisk ikke så ille! Burde nok invistere i ett slikt ett!
Dr_S Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Hvordan går det med senkesettmontering da? =) Skal si ifra hvis jeg kommer over noe delskinn ja! Men hva med helskinn? Senkesettet ja.. Hmm.. Det gikk rett vest! Klarte å dra over noen gjenger og knakk en av de rustne skruene som sitter i navet.. Vil helst ha delskinn, dama vil også ha det så.. Hvis du kommer over helskinn så kan vi jo bytte =) hehe
Rannem Skrevet August 4, 2009 Forfatter Skrevet August 4, 2009 Hehe, ser den er veldig behagelig! Har en kamerat som nettop har kjøpt seg E36 Touring med alcantara seter! De var helt fantastiske å sitte i
Scampi Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Vinneroppskriften er jo E36 touring med sportsseter i delskinn ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå