Rannem Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 Får starte Rustservice AS jeg da Virker som behovet er stort ivertfall.. Skal du bytte ut hele luka, eller pusse ned og lakke?
Scampi Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Det har blitt såpass ille nå at jeg tror bytte er det beste, faktisk
Rannem Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 Bakluke er jo ikke akkurat billig! Kjøpe brukt eller ny?
Scampi Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Nei, men det må til...aner ikke, såvidt jeg har skjønt er det ikke lett å finne en brukt som er hel.
Rannem Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 Har lett mye etter slike deler til e36 touring selv. Finner nesten aldri noe som ikke er bulket eller har masse rust!
Rannem Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 Hehe, men da dukker det vel også opp noen andre problemer?
Rannem Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 E38 er fin bil det Men for tung og komfortabel for meg.. Med mindre jeg hadde hatt en annen leken bil ved siden av Tidlig oppe idag wicky?
wicky124 Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 hehe...egentlig ikke kommet meg i sengs..haha:p nei er bare syk og i meget dårlig form så..jah...
Rannem Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 Uffda.. God bedring! Jeg drar ivertfall på jobb nå
///Naitsirk Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Du er jaggu nøye hehe Men det er så absolut ikke feil. Blir bra dette her
Rannem Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 Du er jaggu nøye hehe Men det er så absolut ikke feil. Blir bra dette her Takk skal du ha Får så dårlig samvittighet ovenfor bilen hvis jeg ikke gjør ting som burde vært gjort
Rannem Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 sant det...rema funker jo ikke uten deg:p Hehe, er nok ikke bare jeg som står på der Hvordan går det med tollinga?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå