NoName Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Hello.. selger en m20b23 motor i deler. motoren tok eg ut for cirka et halv år siden, etter at eine ventilen hang seg å slo i stemplet.. ellers skal i grunn alt være i orden.. har litt andre deler til e30; -girkasse (har stått på en 325) -innsug til B20 -Baksete i stoff -mykje annet dill dall, 2 dørs.
NoName Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 1200,- pluss frakt for veiv og råder.? dørpanela er i stoff, har desverre ikkje noe m-tech..
OverKill Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 1200,- pluss frakt for veiv og råder.? dørpanela er i stoff, har desverre ikkje noe m-tech.. Synes ikke det er verdt så mye...
OverKill Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Med tanke på prisen, hvordan er standen? Er den ''strøken'', såpass at den ikke må slipes? Og er forresten stemplene brukende, ser du skriver at en ventil har vært nedi stempelet en tur.
NoName Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 eg såg bare rundt kva andre ha gitt for det.. så bare kom med eit bud du. stempelene veit ikkje eg heilt om eg ville ha brukt om igjen.. Veiva ser bra for uten der ventilen har gått i stempelet. fekk tatt eit bilde av det.
OverKill Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 eg såg bare rundt kva andre ha gitt for det.. så bare kom med eit bud du. stempelene veit ikkje eg heilt om eg ville ha brukt om igjen..Veiva ser bra for uten der ventilen har gått i stempelet. fekk tatt eit bilde av det. Den veiva må nok slipes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå