andreas87 Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 Tenker på FANGEREN ikke Mtech II spoileren eller Cecotto-leppa:) Jaja, den skiltet sitter på`? Kan ikke si jeg helt ser forskjellen ved første øyekast
JulianS Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Ja men du har ei løs list på fangeren, som er lakkert:) det har ikke jeg
andreas87 Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 Ja men du har ei løs list på fangeren, som er lakkert:) det har ikke jeg Det er ikke no løse lister på fangeren min
JulianS Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 UPDATE Det ser ut som om den "utsparringen" på fangeren går helt ut til enden, det gjør ikke en original en men er den uoriginal kanskje?
andreas87 Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 Faen tenkte på det neste bildet Ja du tenker på de "listene" som kommer ut fra sidene av skiltet Det er ikke lister, de er i fangeren.. Men hmm ja, nei ikke vet jeg, ser ikke så dumt hvertfall
JulianS Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 UPDATE Med utsparringen så tenker jeg på at der faceliftfangeren har ei list, går Mtech II fangeren innover...
andreas87 Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 ja skjønner Bakfangeren er orginal mtech, det veit jeg, for den kosta svin! Den går inn på bakfangeren å ut på fronten Skjønner hva du mener Men bilen er vel pen fordet? (a)
winchester Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Ble kjemperå med Keskin-felgene! Satser på at bilen min kan måle seg med din når den er ferdig, hehe Rett og slett rå!
winchester Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Hvorfor selger du felgene dine? Og hvilke skal du ha?
JulianS Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Klarte jo å få med feil bilde igjen da Jaa da er jeg med, den som går ut foran er nok læs men det syns ikke pga lakken tipper jeg Men er litt annen form på faceliftfronten. ser det ikke så godt på din men er noen det ser litt rart ut på
andreas87 Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Skrevet Juli 3, 2009 Hvorfor selger du felgene dine? Og hvilke skal du ha? Jeg er veldig i tvil da, skal vel egentlig ikke selge di, bare sjekker om noen har noen fete felger som jeg kanskje faller for
andreas87 Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Skrevet Juli 3, 2009 Da er bilen min i lokalavisa også ;D haha http://www.op.no/bil/article4379925.ece
Mr E30 Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 hva er dim på dekka dine?Syns det ser ut som profilen er "litt" høy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå