Spiritus Sancti Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Hva skjer med å baksnakke mr Man a? Haha, BS er no bull ellers.. Men de leverte spacerene mine på 4 dager eller noe..
andreas87 Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Skrevet Juli 11, 2009 Hva skjer med å baksnakke mr Man a? Haha, BS er no bull ellers.. Men de leverte spacerene mine på 4 dager eller noe.. 4 dager ja! Jeg har venta 7 dager på bare å få snakka med en av de jeg! hahah!
M30bXx Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 du får ta og skru av ytterringene på felgene dine andreas, og ta de med til meg så kan jeg polere de opp for deg vetu :)' de så så matte ut der de sto på utsiden av dolly
andreas87 Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 du får ta og skru av ytterringene på felgene dine andreas, og ta de med til meg så kan jeg polere de opp for deg vetu :)'de så så matte ut der de sto på utsiden av dolly Hehe, takker! Men felgene er jo helt nye, har rulla 5 mil :S Var ikke bare litt dritt på dem da? Husker at bilen var ikke helt ren når det stå 2styk å så på den Det var så merkelig dag, det regna på halsen men ikke i byen :S hehe
M30bXx Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 hehe, se på annet selges der liggen mine ringer, de er polert. du kjører vel ikke bilen på vintern?
Spiritus Sancti Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Og man får ikke skrudd av ytterringene på keskin hjula;)
andreas87 Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 hehe, se på annet selges der liggen mine ringer, de er polert. du kjører vel ikke bilen på vintern? Nei, jeg kjører ikke bilen på vinteren Men jeg får ikke skrudd av ytteringene, du må ta hele felgen i såfall
M30bXx Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 jøss trudde de var delte felger jeg :S. ta hele felgen kommer ikke på tale! det er mye jobb det. gikk i kl din på elmek, oprinellig fra varden
andreas87 Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 jøss trudde de var delte felger jeg :S. ta hele felgen kommer ikke på tale! det er mye jobb det. gikk i kl din på elmek, oprinellig fra varden Remi?
M30bXx Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 yep spotta deg ved rundkjøringa rema nanset der, liker den bilen din godt!
andreas87 Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 yep spotta deg ved rundkjøringa rema nanset der,liker den bilen din godt! Åja, halla! Jeg hadde ikke tid til å komme ut på jobb her om dagen, måtte gjøre klart til neste kjøring Begge sjefene var der også :( Men vi tar det igjen! Ossen går det da? Bor du i Larvik nå da?
M30bXx Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 ja hehe endte opp her tilslutt går da bra du da? trudde keskin var delte felger jeg vet ikke hvor jeg fikk det fra men.
andreas87 Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 ja hehe endte opp her tilsluttgår da bra du da? trudde keskin var delte felger jeg vet ikke hvor jeg fikk det fra men. Går bra her og vettu Hehe ja, oz futura har jo delt senter, er jo samma felg omtrent
Bmwnilsen Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 ang dette med fjærene. trodde fjærene var forskjellig til 4 og 6 syl pga ffærbeinene? 45mm og 51 mm fjærbein. men kan jo hende de nedre fjærskålene har lik dim, bare fjærbeina som er forskjellig.. bare en teori fra min side:) men UANSETT, vanvittig pen bil, og du må aldri finne på å ødelegge den fronten:D kom til tønsberg en dag da:D
andreas87 Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 ang dette med fjærene. trodde fjærene var forskjellig til 4 og 6 syl pga ffærbeinene?45mm og 51 mm fjærbein. men kan jo hende de nedre fjærskålene har lik dim, bare fjærbeina som er forskjellig.. bare en teori fra min side:) men UANSETT, vanvittig pen bil, og du må aldri finne på å ødelegge den fronten:D kom til tønsberg en dag da:D Det kan vel være forskjell fra 320 og 325 også det vel? Trodde det gjaldt om det var face eller ikke men skal ikke si noe sikkert. Takk takk, skal ikke gjøre noe mer med fronten enn å montere noen blinklys Ja jeg kommer vel til Tønsberg en dag :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå