andreas87 Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 Så deg ista med hiacen;) Blinka med lysa, men trodde ikke du så meg;D Joda joda, så deg jeg bare hilste litt sent Hva synes du om bilen da ?
andreas87 Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 Fy faen dette blir knallbra! Gå for uten breddekit, bare bakfanger og frontfanger i M3 tror jeg hadde vært knall! Ikke mange som har det uten bredding Dette synes jeg er litt rått Bilde : Takk takk! Dette bildet har jeg skjønner du hehe.. Jeg har research'a en del
andreas87 Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Skrevet Juni 3, 2009 UPDATE Beklager at det skjer så lite her om dagen, jeg venter fortsatt på det nye senkesettet.. Regner vel med å få det i løpet av denne uken.. Jeg bestilte på fredag og har forhåndsbetalt og alt var på lager så ser ingen grunn til at det skal ta tid.. Etter jeg har montert det å forhåpentlighvis felgene vil passe så kommer det helhets bilder
Spiritus Sancti Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Så deg ista med hiacen;) Blinka med lysa, men trodde ikke du så meg;D Joda joda, så deg jeg bare hilste litt sent Hva synes du om bilen da ? Så megabra ut;) Har et bilde av bilen din som privat bilde på msn også
andreas87 Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Skrevet Juni 3, 2009 Så deg ista med hiacen;) Blinka med lysa, men trodde ikke du så meg;D Joda joda, så deg jeg bare hilste litt sent Hva synes du om bilen da ? Så megabra ut;) Har et bilde av bilen din som privat bilde på msn også Du har det ja Ikke dårlig Send meg msn'en din på pm daa ;D
andreas87 Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 UPDATE I helga fikk jeg senkesettet, blinklysene og xenon kitta Har bare montert xenonlysa i helga desverre.. Bilder... Dette er frontlys kitta, kjøpt på GS Bildeler... Under montering Man kan se en viss kontrast forskjell ja Her ser man hvertfall kontrasten, enda det er halogen xenon look på det tåkelyset (8000k på xenon) Og til slutt, resultatet
andreas87 Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 OG selvfølgelig, her har vi en veldig engasjert Fru Lindgren som passer på "delelageret"
winchester Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Haha, må passe på delelageret ja. Ser bra ut, aldri vært en fan av xenonlys, men det gjorde ser bra ut.
Mikael-B Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Tøff bil! Leppa blei konge. Får håpe jeg ser den i nærområdet i løpet av sommeren da
andreas87 Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Må få på understellet og hjula no Jaaa veit! Jeg funderer på om jeg skal gjøre det nå
andreas87 Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Tøff bil! Leppa blei konge.Får håpe jeg ser den i nærområdet i løpet av sommeren da Om det er no bimmers treff der i sommer så skal du ikke se bortifra det
M3cabriolet Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Nå begynner det å likne noe! fikk du montert det nye senkesettet da gutten? Venter fortsatt på bilder av hele bilen med nye hjul!
andreas87 Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Nå begynner det å likne noe! fikk du montert det nye senkesettet da gutten? Venter fortsatt på bilder av hele bilen med nye hjul! Nei har ikke det :S Garasjen har vært låst i hele dag, å jeg har ikke nøkkelen i dag Skal prøve å ta det i morra, men jeg er nok redd jeg må til med nye spacere alikevel.. :S Men vi får se...
LindaM3cab Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 hei hei jeg så jo ikke at du hadde lagt ut bilder av bilen din. men fy f*** så rå den blei. fikk kopla xenon i helga og greier. nå mangler bare senkesett og felger og for å ikke snakke om BILDER
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå