Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
det burde ikke være no stress det da.. de har værtfall brukt på koed :)

hmm, det visste jeg egentlig men har ikke tenkt på det.. Skal se litt nå :D

(takk for påminnelsen)

Du skal greie å valse en del med varme uten at lakken sprekker hvertfall. Få noen med peiling til å gjøre det;)

Ja har hørt det, men lakken er på sin andre uka bare, og den er vel ikke helt ferdig herda da vel? Men har hørt no rykter om at Helge Vik gjør det ja :P

• Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

UPDATE

Hmm, hvor skal jeg begynne :P

Jeg har mistet litt motivasjon om dagen.. Begynner å bli lei alle problemene :S

Nå har jeg hvertfall handla Castrol olje og oljefilter til bilen, samt spylerveske (hater når det lyser i check-tavla).

De nye skilta jeg har kjøpt er jo også helt ubrukelige, passer ingentingen.. Jeg skal prøve og slipe de svarte rammene litt så kanskje de passer i skiltholderene mine..

Apropo skilter, så tok jeg en ekstra titt forran, og der har lakkereren glemt eller mista eller gjort ett eller annet, jeg har hvertfall ikke no fester til skiltskruene på frontfangeren :S (har heller ikke fått tak i lakkereren å hørt med han)

Trafoen til den ene xenon pæra bråker fælt mye mere enn de 5 andre, og gjør så lyset flimrer litt, jeg sa ifra i går til GS å fikk ny trafo i posten i dag.. Så er veldig fornøyd med service til GS :D

Jeg leiter fortsatt etter løsninger for å få på felgene, en venn skal høre med Helge Vik i morra om han kan varm-valse skjermene mine. Om det går i orden så satser jeg på 60/40 eller 50/40 senk

Om det ikke går i orden fordi lakken er for ny eller hva som måtte være så vipper det mellom 40/20, 50/30, 40/30 osv sånn, jeg skal prøve litt mere til uka sammen "Spiritus Sancti" her på forumet. Har fått tak i noen fjærer bak som jeg skal prøve ut :)

De nye blinklysa jeg skal ha forran er jo led, disse må jeg jo selvfølgelig av med fangeren for å montere da det er hele lykta som må byttes..

Som dere ser så er det mye greier :P hehe..

Første prioritering er FELGENE og skiltene da jeg blir stoppa hele tia..

Deretter tar jeg olje oljefilter og resten av greiene :)

Tenkte dere skulle bli litt oppdatert..

Skrevet

Lurte på en ting som kanskje noen kan svare på??

Får man ikke bare glassene i røyksotet til mtech fangeren? Ser man bare får dette til m3, disse er vel ikke like?

Man får lissom bare hele lykta..

:D:D

Skrevet

UPDATE

I dag har jeg byttet olje og oljefilter :D

Motivasjon kommer mere og mere om dagen, flere og flere sommerbiler er ute på veien i Larvik og da skammer jeg meg som kommer med 14" stålfelger... :/

Så til uka har jeg mye fri, og har som mål å få på felgene, med forbehold ang. hvor kjappe posten evnt. er da :D

Skrevet
fet bil, rart at jeg ikke har sett denne før, ser jo spiritus på mc`drive hele tia haha

Hehe!

Si det, den har ikke vært så lenge på veien etter oppussning da.. :D

Skrevet
du får uten reklame å det har jeg :)

Åja... hmmm :D

Hvor kjøpte du dine hen da?

fikk den på verkstedet til en kompiss.. De fleste verksteder me opprett har det liggene :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...