Omnislash Posted May 18, 2009 Posted May 18, 2009 Hei! Jeg sitter egentlig å lurer på hva som innebærer å gå fra originalt 192HK til http://www.esstuning.com/default.asp?c= ... t2=176&id= 290 / 320 HK. Regner med man _må_ bytte bremser. Men hva andre ting er det å ta hensyn til? takler en SMG (1) kasse denne modifikasjonen ?
Robbi3 Posted May 18, 2009 Posted May 18, 2009 Men kassa skal jo tåle en del, men anbefaler å bytte til en sterkere clutch!
Omnislash Posted May 18, 2009 Author Posted May 18, 2009 For å få den godkjent i vognkortet mener du? ja, det skjønner jeg jo. Sterkere clutch. Men hva med bremser? Finnes det krav ?
Lars89 Posted May 18, 2009 Posted May 18, 2009 Må ha bremser som er godkjent til effekten. M3 holder jo, men tror du må bytte spindler...
Sharif Posted May 19, 2009 Posted May 19, 2009 Hva koster en spindler ? Eventuelt sjekk på gs bildeler.
Omnislash Posted September 6, 2009 Author Posted September 6, 2009 Bump! Jeg har pratet med ESS. De sier siden vekta ikke øker, så er bremsene gode nok. Og det gjelder vel å ikke komme på teknisk kontroll. Har hørt litt om hvordan man takler det, om man blir bedt om det. Litt knot men. Tror ikke jeg gidder å gjøre det på en 325. Kassa skal også takle det visstnok. Men synes 47K og 57K ferdig montert er litt stivt for en bil til litt over 300k
Hawkon88 Posted September 6, 2009 Posted September 6, 2009 Du får vel akslerasjonsprestasjoner opp mot m3?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now