M3 Yngve Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 SOLGT Har en 98% fri 325 E30, som har fått sveist inn org nye M3 bakskjermer, Følger med rust frie komp dører, vinduer bak, bremsekraftforsterker, rattstamme, travers fremme og bak og div følger med. ALT annet er dessverre vekk. M3 forskjermene selges ikke (om ikke jeg får en god pris da) Dette var et meget godt eksemplar av en 325, før "M3" breddinga ble gjort. Selges til kr 15 000,- kr eller reriøst bud. Pm, her eller ring tlf: 90141919. Yngve Komplette M3 E30 fjærbein (5 bolt) ikke rust, men trenger sikkert nye dempere og litt shine. Selges for 8000,- kr Nye sorte bak lykter. Pris: 1000,- kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AH Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Hvor mye for karroseriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 Hvor mye for karroseriet? Med C-stolpe og tak? Kom med bud. Har litt lyst til å begynne på denne, men har liten tid osv. Da er bærearmene, driv aksler og nav solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Har du enda fjørbeina fremme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 forstår det som at det ikke er mulig å få skilt på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Har du enda fjørbeina fremme? Ja de koster 8000,- kr med bremser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 forstår det som at det ikke er mulig å få skilt på denne? Hvorfor ikke?? Denne er norsk 325, som bare må på en EU kontroll, ha forsikring,betale årsavgift, betale omreg avgift og Kjøpe nye skilter. Så en haug med arbeids timer, mye deler og så er det tut å kjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 mener jeg så shorty hadde skrevet det i sin salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 mener jeg så shorty hadde skrevet det i sin salgstråd Var ment at han ikke skulle ha skilter. Jeg har sjekka opp alt, senest i dag på biltilsynet. Der var det kun EU, nye skilter osv. Så denne bilen er det fult mulig å få skilter på¨. Det gulvet han har laget, får man ikke noe sete i, men på en EU, skal ikke det være noe problem tror jeg. Ikke så mye jobb å kappe dette vekk, og seveise inn et gammelt "gulv" feks, om man ønsker baksete igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 m3 cab Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 hei der , hva mangler til bilen for å få den komplett????veldig interesant dette ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 er dette gamle prosjektbilen til Shorty^ her på forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 er dette gamle prosjektbilen til Shorty^ her på forumet? Det stemmer ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Passer den frontfangeren rett på en preface? Er også intr i baklyktene dine, da de er utsolgt på GS for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Passer den frontfangeren rett på en preface? Er også intr i baklyktene dine, da de er utsolgt på GS for øyeblikket. fangern passerikke rett på nei, festeanordningene er annerledes og fangern er jo breiere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Takk, var det jeg lurte på... For bilen er jo i utgangspunkt en preface 2-dørs 325. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg