Flanders320i Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Tenkte eg skulle senke bilen ikveld og alt såg vel og bra ut helt til eg skulle sku styrekulen fast i fjærbeinet på høyre sida, da reiv eg gjengene på "bolten" når eg satt med momentnøkkelen .. "64 Nm" Prøvde å ta av ytre ledd for å bytte kun det, men det sitter helt fast.. har ingen sjangs til å bevege på de engang.. Så mitt spørsmål er som følger: Hvordan løyse indre ledd å få bytta hele Dri**`n? takker for alle svar som kommer inn.. gjerne bilder om mulig. *Hjelp en stakkars BMW entusiast versåsnill * edit: e30 320i 1987 cupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Hvilken bil? Hvis jeg får regnr. eller chassinr. og emailkan jeg sende deg TIS dokumentet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Du må ta av belgen, også tenker jeg det er en "klump" som en 32mm nøkkel eller noe sånt passer på. Jeg brukte en rørtank og tok rundt, så var det bare å skru den ut. Veldig lett. Men er sånn skivegreie som er brettet litt rundt "klumpen", bare å brette den av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flanders320i Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 beklager.. e30 320i 1987 mod har byttet til 51mm fjærbein men det skal ikkje ha nokke å sei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå