Jump to content

Recommended Posts

Posted

lurte på om noen kunne si meg hva som er feil her. skulle rette opp rattet, så skrudde av airbagen å skruen til selve rattet, å rettet det opp.

men når alt var montert igjen lyster airbag lampa hele tiden hmm noen som veit?

Posted
lurte på om noen kunne si meg hva som er feil her. skulle rette opp rattet, så skrudde av airbagen å skruen til selve rattet, å rettet det opp.

men når alt var montert igjen lyster airbag lampa hele tiden hmm noen som veit?

Muligens dårlig kontakt, eller så må den inn å slette feilen som har lagt seg i hjernen

Posted

du kobla ut aribag kabelen uten å ta av batteripolen tenker jeg. Få resettet airbag lampen med carsoft f.eks

Posted

Det er vel mest sannsyneligvis bare en feilkode som har kommet da du tok ut airbagen. Du slo kanskje på tenningen mens rattet var av? er iallefall bare å få tatt en diagnose på bilen og få slettet den feilkoden, så regner jeg med lampa ikke kommer igjen.

Posted

må nok det, men det koster nok ikke all verden for en sånn rask diagnose tenker jeg :wink:

Posted

samma problem her, men jeg skrudde ut fram setene.

bare å svinge innom bmw, tror de tar en 50 lapp for å resette... kosta hvertfall 50 spenn å resette oljeskift greia..

Posted

Heisann bimmer3...Når du gjør dette med rattet så må du koble av minuspolen på batteriet i ca 10 FØR du begynner å tukle med rattet/airbagen.

Det koster deg ca 2-300 kr å få denne lampen iorden..Nesten alle verksted har dette nullstillverktøyet MÅ ikke på BMW for å gjør det.