Robbi3 Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Hvis det var det det ble kalt a. Hehe, jeg får ikke løs lenkearmen. Bruker fastnøkkel 16, men den går bare rundt og rundt. Må lix holde igjen på midten, men finnes det spesialverktøy for å demontere dette? Evnt, noe verktøy jeg kan bruke for å holde igjen for å åpne? Jeg sliter lix med å få byttet denne...! Skruen er veldig rar, altså bare en liten runding inni.. Ikke noe torx elr no annet rart, så jeg er rådløs akkurat nå. Irriterres veldig.. Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Hold igjen på baksida med en fastnøkkel. Husker ikke str, men er 16-19 en plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 Men det er jo ikkeno å holde igjen på baksiden med, er bare et deksel der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 du får prøve å kappe den av, eller få et tang over gjengene slik at du får løsnet dritet! kapp de av hvis ikke... koster ikke mye for nye av de der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Er en metallbit på baksida med 2 rette og 2 runde sider. Ser det bra her: Funnet her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 lars ordner opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 AAAAAAAAAAAAAH! TUSEN TAKK Jeg måtte bytte dem siden de var slitt. Det var veldig fristende å gå løs med vinkelsliperen ja, hehe. Men ser ut som om jeg slipper dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Ikke se bort ifra at du må frem med vinkelsliperen. Kan sitte GODT fast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 WD-40 og vinkelsliper in case (H) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 WD-40 og vinkelsliper in case (H) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå