Hanzo/// Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Hei noen som vet om 325 diff passer på 320 ? E36 det er snakk om... Takker for svar
bue Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Tror ikke det. 325 diffen er vel litt større enn den til 320, så du må sveise om en mellomaksling i tilfelle. Innfestningene skal være det samme, men er ikke 100% sikker.
jensemann23 Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 diffen er for stor ja. Du må bytte mellomaksling eller sveise som det sies over. Mulig det går an å korte inn i leddet på midten? Bare en tanke. Du må flytte over flensene på stikkakslingene også
Hanzo/// Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 Fint om det er noen flere som vet noe mer om dette..
sector59 Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 PÅ Flensene Er de forsjeligge bolt str. Så da må du også ha 325/328 akslinger og dermed må du bytte lageret (på hjul siden) ettersom som de her akslingene har større dim. Men Jeg mener 325 kom med 2 str på flens å aksling, så mål og sammenlign de med info du finner på delekatalogen til GS
MotorViagra Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 PÅ Flensene Er de forsjeligge bolt str. Så da må du også ha 325/328 akslinger og dermed må du bytte lageret (på hjul siden) ettersom som de her akslingene har større dim. Men Jeg mener 325 kom med 2 str på flens å aksling, så mål og sammenlign de med info du finner på delekatalogen til GS Nei nei.. trenger ikke skifte lager. Jeg har bytta til 325/328 diff på både 320 og 318 is og 325/328 aklingene passer rett i lageret (mulig flaks, men har alldri vært borti forskjellig dim på lager der)
DANI Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 jeg har akkorat gjort dette på min nå,du må ha 325 stikkakslinger og mellomakslingen må du dele fremste delen må være 325 og bakre delen må være 320 så passer det perfekt.
jensemann23 Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 trenger ikke bytte stikkakslingene vel? Det holder å bare bytte over flensene mener jeg.
sector59 Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 A-dekk har rett De er diameteren på akslingene som er større, men lageret er likt.. Jo du må bytte stikkakslingene for på 325/328 flensene er de m10 bolter å på 320 er m8. Å flensene fra 320 går inni 325/328 diff, men de vil ikke tette pga av feil lengde ergo oljen renner ut.
jensemann23 Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 okei.KAn vel være noe drit å få opp navmutteren?
LianLi Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Funka fint for meg å bruke 320 flensene på 325 diffen jeg har, lekker ikke. Bytta pakning med det samme og, kan være lurt.
Bimmerlars Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Jeg brukte 325 stikkakslinger og bakre del av mellomaksel fra 325
sector59 Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Funka fint for meg å bruke 320 flensene på 325 diffen jeg har, lekker ikke.Bytta pakning med det samme og, kan være lurt. Får ikke de til og stemme helt, ifølge gs sin katalog... Men eg mener 325 kom med begge type flens men de stod ikke på GS katalogen. 320 flensen: 01 33131214077 Medbringerflens (Org) (LK=80MM/M8 ) 325 flensen: 01 33131214102 Medbringerflens (Org) (LK=86MM/M10) Og eg prøvde å ta 320 flenser i 328 diff, der fikk du iallefall det problemet med tetningsflaten.... Tror trådstarter begynner å bli forvirret nå?
Hanzo/// Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 Ja jeg er stille fortvilet . Lærer noe nytt av hvert innlegg. Det tror jeg i hvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå