Joan E36 Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Noen som veit hvor jeg kan få kjøpt cabriolet (taket) til E36 1997 modell? Taket må være burgunder-rødt eller mørke rødt. Klarer ikke finne noen som selger dette. Behøver ikke være originalt grunnet skyhøye priser. Ser GS har dette til ca 21.000 nok og det er litt mer enn jeg hadde tenkt til å betale. Helst om noen veit om noen som driver med dette i østfold, akershus, oslo eller vestfold.
jcvold Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 kansje noe å spare på å kjøpe det i Sverige? fin road trip fra sarpsborg det vel?
Joan E36 Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 kansje noe å spare på å kjøpe det i Sverige? fin road trip fra sarpsborg det vel? Ja, kanskje det er noe å spare i sverige Men dere veit ikke noe liknende GS-bildeler som ligger i sverige? Som har BMW-deler.
Deep Dish Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Var det ikke ett firma på finn.no som solgte nye tak til rundt 10000,-.!?
EirikL Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Kalesjeservice i Stavern selger softtop til de fleste cab'er på markedet. Men da jeg snakket med T-K Bilservice etter skade på gammelbilen min, ble jeg advart mot at disse hadde veldig dårlig passform. Det er det eneste firmaet jeg har funnet i Norge som selger dette utenom merkeforhandlere og GS Bildeler. Jeg ville prøvd lykken i Sverige eller Tyskland.
CeeKay Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Om du bare har hull i den du har så er det i alle fall seilmakere her i bergen som ordner slikt.. Hører de er dyktige. Sikkert noen sånne rundt deg og
EirikL Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Det finnes også et firma i Larvik som heter Molly Auto AS som selger kalesjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå