Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

how much would you like for total rebuilding of my M50b25 without vanos.???but with your parts,and if there is a chance,i will live you my car,so you will need to take the motor out,and put it back in after you finish.im not from norway,and i dont have a place to do it my self :?

im tryig to calculate what is better,rebuild or swap.thanks for info :D

Skrevet
how much would you like for total rebuilding of my M50b25 without vanos.???but with your parts,and if there is a chance,i will live you my car,so you will need to take the motor out,and put it back in after you finish.im not from norway,and i dont have a place to do it my self :?

im tryig to calculate what is better,rebuild or swap.thanks for info :D

For turbo use or for orginal use?

Please take it on Pm :)

Skrevet

hei på deg ser jo bra ut dette men bytter du eller kontrolerer du oljepumpene på disse motorene du bygger? lurer siden det ikke står noe om det i tråden. oljepumpen er jo en svakhet på bmw som har rullet mere enn 200k. . .

Skrevet

hva tar du for en m20b25 turbo motor med orginal tenning så jeg kan hive den rett i min 525 utn om å bygge omledinger?

har lyst på sugetrim også me 2.7l sats, hva får man av hk me sugetrim, full preppa topp å grenrør å størrre dyser?

Skrevet
hei på deg ser jo bra ut dette men bytter du eller kontrolerer du oljepumpene på disse motorene du bygger? lurer siden det ikke står noe om det i tråden. oljepumpen er jo en svakhet på bmw som har rullet mere enn 200k. . .

Ikke jeg men en guru som er på samme plass har gått over disse ja.

Han har målt osv, ikke at jeg skjønte noe av hva han gjorde :P

Men de skal være i bra stand ja.

Skrevet
hva tar du for en m20b25 turbo motor med orginal tenning så jeg kan hive den rett i min 525 utn om å bygge omledinger?

har lyst på sugetrim også me 2.7l sats, hva får man av hk me sugetrim, full preppa topp å grenrør å størrre dyser?

Står på side en, jeg monterer ikke i bil.

Skrevet

ok det er bra ellers ville jeg tro at det kunne komme mange motorer i retur.trenger du forresten en m50b25 til ? urunde syl men ellers er blokka bra. er med stempler osv. ta kontakt på 97635323 hvis det er av intr. skal ikke ha store summen for den.

Skrevet

nei sånn tat jeg kan montere i min egen bil..

hvor mye hk får man utav sugetrim?

Skrevet

Nå bygger ikke jeg sugetrim...

Men med en del modifikasjoner, feks m21 veiv og 320 råder.. plane blokk og en kvass kam har du vel kansje 210hk vis utgangspunktet er m20b25.

Skal jobbe bra og koste på det en del penger for å få mange suge hk

Skrevet

Nå bygger ikke jeg sugetrim...

Men med en del modifikasjoner, feks m21 veiv og 320 råder.. plane blokk og en kvass kam har du vel kansje 210hk vis utgangspunktet er m20b25.

Skal jobbe bra og koste på det en del penger for å få mange suge hk

kan du jøre dette forutenom kvaskam?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...