Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Begge :)

Ja det går ann å sette m50b20 topp på m50b25, men du struper jo effekten en del. Men med snurre vil det nok komme luft men topp effekten begrenser seg jo.

Hva er forskjellen på toppene a? Portene, forbrenningskammer?

Det har jeg egentlig alldri gått inn for å sjekke..

Men ville tru ventiler innsug og utblås kansje..

Jeg kan høre med en BMW teknikker jeg kjenner, så får vi klarhet i det=)

• Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Begge :)

Ja det går ann å sette m50b20 topp på m50b25, men du struper jo effekten en del. Men med snurre vil det nok komme luft men topp effekten begrenser seg jo.

Hva er forskjellen på toppene a? Portene, forbrenningskammer?

Det har jeg egentlig alldri gått inn for å sjekke..

Men ville tru ventiler innsug og utblås kansje..

Jeg kan høre med en BMW teknikker jeg kjenner, så får vi klarhet i det=)

Det er port port størrelse og Ventilstørrelse. Er vel rundt enn 3MM forskjell. Sikkert forbrenningskammer og.

Skrevet

Joda, men er jo bare å finne en topp da.

Jeg gidder ikke innvistere mere penger i disse uten at jeg har en seriøs kjøper.

Så vis jeg finner en topp og du evt betaler for den skal jeg sette det på og time osv, så den blir komplett

Skrevet

Jeg gidder ikke innvistere mere penger i disse uten at jeg har en seriøs kjøper.

Så vis jeg finner en topp og du evt betaler for den skal jeg sette det på og time osv, så den blir komplett

Okei, har ikke penger for øyeblikket desverre... men har du en ca pris på dette(komplett m50b25)?

Skrevet

Okei, har ikke penger for øyeblikket desverre... men har du en ca pris på dette(komplett m50b25)?

_Nei, står jo hva jeg ønkser meg for motor (bunndel) så blir det jo pluss evt hva toppen koster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...