mossel Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Trenger en frisk dynamo til M50 motor som er produsert mellom 03/91 til 09/91. Ja, jeg er så heldig å ha en motor fra denne tiden Noen som kan ha noe som passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Kan jeg bare få spørre om hva som er forskjellen mellom de tidene der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 hmm.. Hvordan er det den ser ut? har du noe nr på den? har en dynamo liggende fra en nonvanos motor ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 har flere,hvor mange ampere skal den være på den du trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Jeg blir egentlig sjikkelig forvirra av å prøve å lese på realoem Jeg har ikke skrudd av min enda (og har heller ikke noe nummer på den her og nå), men motoren er en M50B25 (E36 325) fra 06/91. Det ser ut som det er 1x "stor" dynamo til denne motoren og en type som kalles compact. Det er også versjon med 105A og 140A. Jeg er usikker på hva som passer, ikke passer. Noen som har tips? Jeg kan skaffe delenummer på Torsdag, det hadde kanskje vært det enkleste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Tror det hadde vært det greieste. Har ihvertfall en dynamo på lager om du vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Arne Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Har byttet ett par dynamoer. Har da bare kjøpt en dynamo til M50 uten å tenke på om det er non vanos eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 har nå lest av litt informasjon: Det står Bosch 14V/90Amp 0120 469 005 1738508 Jeg har prøvd å søke litt uten å få noe særlig treff, noen andre som finner ut noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Har en men de tre siste tallenen stemmer ikke men er samme spec på den. Ta bilde av din så kan eg sammenligne.. evt eg kan sende bilde til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Har en men de tre siste tallenen stemmer ikke men er samme spec på den. Ta bilde av din så kan eg sammenligne.. evt eg kan sende bilde til deg. Har funnet ut av det, ellers takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå