Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt denne e30 lenge, og både knust den og ødlagt den mye, men har bygget oppigjen karosserimessig og understell osv. Skal ikkje bli eit vanelig 4 dørs styling prosjekt, men tenkte lage noe litt spesielt. Fks som Rieger Gts Komplett styling (sideskørter MED kantene på siden) og egen breddet hjulbue +++.. begynner med litt bilder:-) Ps har 7 biler og bor i bergen mens denne står i kvam.. Så enorm framgang som div andre her inne har blir det ikkje:-p Men Kjekt med tips osv da:-)

Mvh Bjarte

hlxs5d9t6xo81x51hltp.jpg

99fddwtayo5eltxh3bnq.jpg

rmax2skcjqg42rbpy62j.jpg

ztzh0ycs8hchxlwpnr93.jpg

3kd2how5wdb9vwymi735.jpg

kk64gsobutdc92tkbjly.jpg

Skrevet

Er ikke noe stor fan av Gts på E30, men hvis du gjør deg litt om det, og ikke fester fangeren med treskruver og strips slik at den blir hengende på halv 7 kan det faktisk se bra ut. ;)

Stå på! :)

Skrevet

Hehe er karosseriarbeider på møller, så blir ikkje noe løst eller dorli patenter her;-) Ikkje eg heller er det, men rått når det er skikkeli og med lakk til 50 t og 300hk ++ :-) Kan legge ut bilder av en kamerat sin gamle, noe liknende som er planen...

Skrevet

Deler eg har:

Turbo kitt

m3 vinge m flipp (org)

m3 baklykter (strøkne)

Bakrutesenker

Lyktlister

Sorte DE lykter (tror eg det er)

Nye foringer ++ til understell

30mm Spacere

Stabstag fremme og bak

m3 speil

"hjemme" bredda buer bak (tilpasser 18")

KOMPLETT Gts kitt endelig:-) Blir trolig tilpasset sideskjørt for 4 dørs..

+ div andre deler:-)

Det eg trenger:

Bakplate karosseri komplett (85 mod)

Skøyteslange mellom bensintak (runt bakakselen)

2 Stk Racing stoler m 4-6 Punkt seler

Bur tilpasset e30 evt sett som må heilsveises fks..

Ps dette blir og er økonomi prosjekt. Billigst og helst gratis:-) Har rettet og sveiset oppigjen framskjermer osv. Men om noen har noe av det eg trenger send pm så ser me:-)

• 1 month later...
Skrevet

Da var det litt nye planer for bilen . Blir Driftebil/banebil som skal vere klar til neste sesong. Blir i førsteomg 20 turbo, så blir det nok 3,5 evt 2,7 når denne tar kveld. Sveiser bare sperr, bur, stoler, div andre ting, og lakkering. Fått tak i komplett gts kit, så begynner snart og jobbe med bur og div inv. Kan og komme med fargetips til bilen. Men ikkje enkle farger som svart, rød, lilla, blå osv. blir spesielt da eg jobber på lakkeringsverksted:-)

Mvh Bjarte

Skrevet

hehehe:-p Normalt med verre en dette og her runtom. Har jo til om med ein eplekasse som tar imot om den Prosjenten sjangse for at den detter ned skulle treffe. Så lenge ein veit at den står dorli og tilpasser vingling og makt når ein skrur går dette heilt fint;-) Men men, folk har forskjellige syn på ting ser eg:-)

Begynt og ribbe bilen invendigt, Tatt ut alt av seter,trekk osv. Prøvemontert sideskjørt og fangere, Og begynt på tipassing av sideskjørtene. Blir sikkert bare kappet av og sparklet igjen. Noen tips for ka eg burde gjøre med dørene bak? Enten sparkle igjen, eller ha dørene der og ikkje i bruk (å sparkle igjen handtak osv self)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...