///Grandalen Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Hei! Jeg er da desverre sett meg nødt til å selge E30'n min. Grunnet manglende kunnskap og penger. Dette er en Bmw 316i e30, 1989 modell, med lite rust. Er litt overflaterust ved bunnen på venstre dør, litt på bunnen av bagasjelokket, og litt ved venstre hjulbue fremme, og høyre hjulbue bak. Men som sagt, dette er bare overflaterust, ikke noe ille jobb. Bilens farge er Zinnoberot. Den er også godkjent frem til August i år, men tror den går lett igjennom kontrollen, men skal ikke si noe sikkert, står uten skilter for øyeblikket. Problemet med bilen, er at den står uten topp. Forrige eier fikk til og ryke regreima, og derme ventil skader. Toppen ble plukket av og vurderte skadene, bestemte meg da for å kjøpe ny topp. Så fant jeg en, som ble sendt av Jan Erik, som var i helt crappy stand, knekkte og bøyde bolter, ødelagte ventiler osv. Men fikk igjen penga for den da, Cred for det.. Så ble begge toppene sendt inn til Sylinder Service i Kristiansand, og det ble for dyrt. Så droppet det. Men, det følger med helt nytt toppakkningssett, som ikke er åpna engang, samt vannpumpe og strekkbolter, så det er bare og sette på ny topp og tute i vei. Bilen har rullet ca 210.000 km, og er utseende messig veldig pen, i forhold til mange ihjæl rusta e30'r. Er også pent interiør, utenom vanlige e30 skaden på førerstol. Er også montert helt nye lyktelister på bilen. Tenkte meg en ca 7-8000 for bilen, med pakkningssett. Er også åpen for bud. Bilen kan også byttes i annen eu-ok BMW, med mellomlegg fra min side! Mener altså da litt dyrere bil, som ruller. Bare å komme med forslag! Mvh. Kim Øyvind Grandalen. - 90544476 Bilder sendes på forespørsel, da denne dritt pc'n ikke vil laste opp bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Forespørsel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 ForespørselHva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Han mener han vil ha bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Han mener han vil ha bilder.Ah Trenger ett tlf nr, kan sendes på PM, så skal jeg sende bilder på mms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Det ligger vel bilder på bimmers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Det ligger vel bilder på bimmers?Jo det har du rett i Jonas! Her ligger det bilder: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=100722&highlight=inprogress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Ingen som kunne tenke seg denne? Må bort ganske kjapt, så visst jeg hører 8000,- så går den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Hvis du får den til trøndelag tar jeg den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Hvis du får den til trøndelag tar jeg den.Har desverre ikke mulighet til å frakte, men du kan jo komme å hente? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Bilen kan byttes i Honda Civic, 92-95 mod. Med mellomlegg fra min side seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Bilen kan byttes i Honda Civic, 92-95 mod. Med mellomlegg fra min side seff Du har ikke lyst på e46? Kan hjelpe til med finansiering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg