Gå til innhold

S: 1989 Bmw E30.

///Grandalen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er da desverre sett meg nødt til å selge E30'n min.

Grunnet manglende kunnskap og penger.

Dette er en Bmw 316i e30, 1989 modell, med lite rust.

Er litt overflaterust ved bunnen på venstre dør, litt på bunnen av bagasjelokket, og litt ved venstre hjulbue fremme, og høyre hjulbue bak.

Men som sagt, dette er bare overflaterust, ikke noe ille jobb.

Bilens farge er Zinnoberot. Den er også godkjent frem til August i år, men tror den går lett igjennom kontrollen, men skal ikke si noe sikkert, står uten skilter for øyeblikket.

Problemet med bilen, er at den står uten topp. Forrige eier fikk til og ryke regreima, og derme ventil skader. Toppen ble plukket av og vurderte skadene, bestemte meg da for å kjøpe ny topp. Så fant jeg en, som ble sendt av Jan Erik, som var i helt crappy stand, knekkte og bøyde bolter, ødelagte ventiler osv. Men fikk igjen penga for den da, Cred for det.. ;)

Så ble begge toppene sendt inn til Sylinder Service i Kristiansand, og det ble for dyrt. Så droppet det.

Men, det følger med helt nytt toppakkningssett, som ikke er åpna engang, samt vannpumpe og strekkbolter, så det er bare og sette på ny topp og tute i vei.

Bilen har rullet ca 210.000 km, og er utseende messig veldig pen, i forhold til mange ihjæl rusta e30'r. Er også pent interiør, utenom vanlige e30 skaden på førerstol. Er også montert helt nye lyktelister på bilen.

Tenkte meg en ca 7-8000 for bilen, med pakkningssett. Er også åpen for bud.

Bilen kan også byttes i annen eu-ok BMW, med mellomlegg fra min side!

Mener altså da litt dyrere bil, som ruller. Bare å komme med forslag!

Mvh. Kim Øyvind Grandalen.

- 90544476

Bilder sendes på forespørsel, da denne dritt pc'n ikke vil laste opp bilder.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...