MonsterE46 Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Hei. Har fått tak i ett slikt blinklys hendel til E46'en min, og tenkte eg sku bytte for å få BC. Problemet er at jeg vet ikke hva jeg skal demontere. Må jeg av med rattet? Jeg prøvde å sku ut den plastikk skruen på toppen, men dekselet rundt rattet satt forsatt på, det hang sammen med dekselet under. Hva må av og hvordan? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterE46 Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 ingen som har peilingen eller har gjort det før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Du må fjerne rattet for å komme til kransen hendelen er festet i.sjekk at blinklys spaken virker som den skal før du skrur fast rattet igjen(auto av med blinklys når du retter opp ratt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterE46 Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 oki.. men når eg har fått rattet av må eg koble fra batteriet før eg tar av airbagen eller går det fint å bare skru den rett av.? må vel ha vekk airbagen for å få rattet helt av.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 oki.. men når eg har fått rattet av må eg koble fra batteriet før eg tar av airbagen eller går det fint å bare skru den rett av.? må vel ha vekk airbagen for å få rattet helt av.? Skal alltid koble av batteriet når du holder på med airbag, ellers kan det være du får deg en overaskelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterE46 Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 hehe.. godt å vite. takker:) Men trodde eg kanskje kunne slippe å koble den av osv. men visst eg må av med rattet så må vel den av.. men takker for hjelpen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Første halvdel av denne guiden forklarer en del. Etter det sier det neste eg selv. http://www.autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=111 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå