Tsbusa Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Vurderer dele salg;) Fått endel hendvendelser på div deler så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Hva slags bremser er det du nevner du har liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Hva slags bremser er det du nevner du har liggende? Calippere og skiver ifra en 95' M5 Nurnberg Touring. (mener jeg å huske) Trengs nye skiver osv da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Det er de "store" bremsene? Mye du hadde tenkt deg for de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 Det er de "store" bremsene? Mye du hadde tenkt deg for de da? Tror det, kan fikse bilder av de for deg hvis du vil? (Lenge siden jeg har sett på de, så husker ikke). Nesj, 3000,- eller noe slikt for alle calipperne og skivene. (Kan prøve å ordne gratis frakt for deg tilogmed). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 skaff meg bilder eller noe, så skal vi se om vi får til en deal... Du bor vel ikke lenger unna enn at det hadde vært mulig å tatt turen for å hente eventuelt. Men skulle også prøvd å funnet ut om det er håp for å få de til og passe også da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 De store skal være 345 mm om du skal måle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 skaff meg bilder eller noe, så skal vi se om vi får til en deal... Du bor vel ikke lenger unna enn at det hadde vært mulig å tatt turen for å hente eventuelt. Men skulle også prøvd å funnet ut om det er håp for å få de til og passe også da... Jeppers. Får ikke tid idag tror jeg, men kan prøve. Får tid hvis jeg kan sende på mms, skal jeg sende på mail el.lign blir det trolig ikke før fredags kveld. Man må ha minimum 17'' felger, eller 16'' med sånn innpress at felgene kommer godt ifra og felgen er laget slik at den ikke er for "dyp". (Testet på noen BBS RS felger i 16'', og det gikk ikke). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Fikk ikke tatt noen bilder igår, da det ble jobbet overtid ganske sent, skal jobbe sent idag også, men skal gjøre ett forsøk om jeg rekker det/orker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 20K for hele bilen ink alt det du nevner? Hadde jeg bodd nærmere hadde jeg henta tvert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 20K for hele bilen ink alt det du nevner?Hadde jeg bodd nærmere hadde jeg henta tvert!! Hadde vertfall tenkt meg 25. Men er MEGET billig uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freedrik Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 I vognkorte er den 520? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 I vognkorte er den 520? Stemmer det. Og, den ene 3.5 motoren er nå solgt. Kom med bud på bilen folkens:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steen_bmw Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 tja, ikke en dårlig pris det; ) 150 inkl porto, kan du sende den til meg: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 tja, ikke en dårlig pris det; )150 inkl porto, kan du sende den til meg: ) Send meg PM med adresse og slikt, så får du kontonr du kan overføre pengene til. GI BUD PÅ BILEN FOLKENS! Kan gå billig ved hurtig avgjørelse, nå står bare bilen i veien igrunn, og pga litt "lengre" ferie og samt at fotobokser har en tendens til å blinke meg, så må jeg gi litt penger til statskassa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg