raaneren91 Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 er det noe som mangler for at denne kan bli komplett i deler? meget interessangt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 er det noe som mangler for at denne kan bli komplett i deler? meget interessangt! Igrunn ingenting, har allt, bilen var "kjørbar" da jeg demonterte den. Mulig man trenger en gearkasse bare, har noen liggende, men er litt usikker på standen på de. Skal ta noen nye flere bilder senere idag av den, så får dere se den slik den står nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Her kommer det noen bilder. Tatt tidligere ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 lyst på denne ass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Er bare å ta turen, er plenti med fine deler og stæsj her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 http://mc.autodb.no/autodb/frame_search ... ar&cb=2500 med mellomlegg fra deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 http://mc.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=918854&_cmd=similar&cb=2500med mellomlegg fra deg? Blir nok desverre litt for stort mellomlegg.. Skal det byttest i mc, må det nesten være likt. Gjerne enduro, sm eller streetfighter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPectroN Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Si i fra hvis du skal selge den i deler.. Så er jeg intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Er jo lov ¨å komme med bud på deler uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Bump;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Lov å komme med bytteforslag, åpen for nesten hva som helst=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Jeg er jo fortsatt intr. i de bremsene om det er rette typen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Jeg er jo fortsatt intr. i de bremsene om det er rette typen da... Beklager, har ikke fått til å ta bilder enda, har vært bortreist i noen dager, samt jobber mye om dagene. Men skal prøve å få stikket nedpå verkstedet og få kniset litt bilder så fort jeg får det til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Flyttet bilen over til ny verkstedet igår, og fikk da igjen litt av gnisten for å gjøre noe med den. Funderer banebil bygg.. Så hvis jeg får seriøse bud på interiør osv, så kan det være mulig jeg selger det nå.. Kan evt. byttest i motorer/M30 turbo kit el. lign. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPectroN Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Passer intreriøret i en e34 touring? evt pris? evt hvordan få det til og passe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg