Tsbusa Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 baksetet passer nok ikke tror jeg, ivertfall ikke uten modifkasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Let there be rock! =) Bud på hele bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 Hvis ingen vil kjøpe bilen i hel stand, selger jeg stæsjet løst, og beholder resten av bilen og lager banebil sak av den... bestemmer meg i helgen om jeg skal selge i deler, om jeg skal, så selges interiør osv KUN samlet, deler det ikke opp. Mao, selger fram og bakseter kun samlet, kan selge taktrekk, dørsider, midtkonsoll osv løst selfølgelig. Felgene selges ikke. (De i 18'') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 Øl er godt! Sommer bump;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-87 Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 hei. pris på DE- lyktan?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 hei.pris på DE- lyktan?? solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg