Kosera Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Hallo alle sammen, Jeg lurer på dere "bmw-proffer" kan hjelpe meg med noe ang en bil jeg rett å slett har veldig lyst på! Å siden jeg har veldig liten erfaring med BMW så lurer jeg på om dere kan gi meg noen råd da, ang denne bilen. å om jeg bør styre unna den ? Eller hvor mye reprasjonen kommer på den vist det ikke er mer med den enn det karen sier der, skal sende han en mail nå. så updater jeg vist jeg får noe mer;) Si gjerne ifra om dere har noe historikk ang bilen å eier! Link : http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17395469
winchester Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Bakdempere koster vel ca. 1000,- per stk bake, 1500,- for bremseskiver bak,ca. 500,- for bremserørsett og ca. 500,- for topp-pakningssett, så totalt 4500,- + frakt rougly reknet fra www.koed.no
Lars89 Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Kan også være lurt å se igjennom denne guiden før evt kjøp http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E34/
GiljeN Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 tror ikke det er så dårligt kjøp prøv å lur inn de alpina felgene prisen men lurer på hvordan man får tak i slipesett til 500kr.. boltene kommer jo nesten på 500kr bare de :S mvh
Kosera Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 Takker for alle svar, Har snakket med karen som eier den, Å siden bilen er i Bergen, å jeg bor ved svenske grensen i hedmark må jeg snakke mye med han! Hadde vært kjempe om noen her inne på forumet som bor like ved å har litt tid til overs, å har en del peil, kunne tatt seg en titt! Spurte om å få flere bilder, ang rust på den å greier, var rust på fremste gjekk festene, også såvidt bobble litt i en skøyt under baklykkten! Han skulle prøve å ta noen bilder under den i morgen, men han hadde ikke noen løftebukk!
axor Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 disse rustgreiene står det ikke noe om i annonsen, får pruta litt på det:) ta med deg felga om du bestemmer deg for å kjøpe den, så slipper du å prute
Kosera Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 disse rustgreiene står det ikke noe om i annonsen, får pruta litt på det:) ta med deg felga om du bestemmer deg for å kjøpe den, så slipper du å prute Hehe! Skal nokk prute litt ja! Vill gjerne ha bilde av den under, er veldig nøye på rust! Kjett arbeid å mye penger som går bort i bare drit! Hehe
winchester Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 tror ikke det er så dårligt kjøp prøv å lur inn de alpina felgene prisen men lurer på hvordan man får tak i slipesett til 500kr.. boltene kommer jo nesten på 500kr bare de :S mvh Nå trenger man vel ikke et slipesett for å bytte topp-pakning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå