Gå til innhold

Larz's - E39 520i -> 528i


Larz
 Share

Anbefalte innlegg

Flott E39, liker M-plastikken og fargekombinasjonen :) Kjøpte du sorte nyrer eller lakkerte du ?

Jeg lakkerte først men så flasset lakken av etter en stund, så jeg kjøpte like gjerne nye svarte nyrer :) kostet vel rundt 500 på GS hvis jeg ikke huset feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ny oppdatering!

Da har jeg endelig tatt meg tid til å få tatt små rust på bilen. Har sandblåst, pusset, tatt på beskyttelse og lakket bilen hvor det er standard med rust på E39 her er noen bilder:

kcucix6160hng0kyn5p5.jpg

0o4m1rmbp1q7o9tlrxfc.jpg

am8jyl3sxvu197gk1f38.jpg

horm5d8y8famw672jhsd.jpg

skf9ips8elft9ecdtfuf.jpg

pl5y5p7fauhz7chyjdj5.jpg

809zxp0q66bpctafaqwu.jpg

abh9ctzkfpwpn2fx0uwn.jpg

p2hxj7iwvgndyu56xhma.jpg

sipojunuzs553retyv6x.jpg

13h957g7gtoa3zzxzsni.jpg

Lagt over midlertidig svart folie:

edl1hezjh3qazuxddk50.jpg

694762wy5u7o8evos13r.jpg

xb9m5wm90vl100be6t9p.jpg

xrmsxi9d1xus6tqa5d6v.jpg

jstl8x0oh0fmwa16bdvc.jpg

Legger også til at jeg snart skal helfoliere bilen hvit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du et godt gammeldags barberblad for å kutte teipen eller bruker du annet spesialredskap? Legger du bare på teipen og glatter den ut og dytter den under lista? Er det samme prosedyre på innsiden av vinduet også? Du gjør dette direkte på bilen sant? Du er ikke av med listene?

Vil det være noe problem med kombinasjonen shampoo/mild avfetting og høytrykksspyler eller tåler teipen dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Bruker du et godt gammeldags barberblad for å kutte teipen eller bruker du annet spesialredskap? Legger du bare på teipen og glatter den ut og dytter den under lista? Er det samme prosedyre på innsiden av vinduet også? Du gjør dette direkte på bilen sant? Du er ikke av med listene?

Vil det være noe problem med kombinasjonen shampoo/mild avfetting og høytrykksspyler eller tåler teipen dette?

Legger først på teipen med egnet redskap (folieringsskrape/hender) og bruker Olfa silver kniv til å skjære den til før den legges inn i mellom listene. Teipen tåler avfetting men for sterk avfetting kan misfarge teipen over tid, den tåler fint høytrykkspyling (med varme) men ikke før dagen etter den er lagt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det snart tid for litt nye gjøremål! Har vært hos Elutstyr.no og fått et kjempe tilbud på 2 stk 10" Hertz ES 250D sub elementer. Og har bestillt inn 30 meter med hvit CarWrap folie.

Sub:

Har tenkt å støpe glassfiber subkasse i reservehjuls brønnen slik at de to 10" ikke tar opp noe plass baki.

ES-300.jpg

CarWrap folie:

Bilen skal endre farge fra svart til hvit! :D Dette kommer til å ta noen kvelder og jeg legger ut bilder fortløpende :)

For å lese mer om CarWrap sjekk ut http://www.hexisusa.com

HX30000_detail_cayman.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...