Larz Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 Flott E39, liker M-plastikken og fargekombinasjonen Kjøpte du sorte nyrer eller lakkerte du ? Jeg lakkerte først men så flasset lakken av etter en stund, så jeg kjøpte like gjerne nye svarte nyrer kostet vel rundt 500 på GS hvis jeg ikke huset feil.
Larz Skrevet August 28, 2010 Forfatter Skrevet August 28, 2010 Ny oppdatering! Da har jeg endelig tatt meg tid til å få tatt små rust på bilen. Har sandblåst, pusset, tatt på beskyttelse og lakket bilen hvor det er standard med rust på E39 her er noen bilder: Lagt over midlertidig svart folie: Legger også til at jeg snart skal helfoliere bilen hvit
Nabon Skrevet September 4, 2010 Skrevet September 4, 2010 Bruker du et godt gammeldags barberblad for å kutte teipen eller bruker du annet spesialredskap? Legger du bare på teipen og glatter den ut og dytter den under lista? Er det samme prosedyre på innsiden av vinduet også? Du gjør dette direkte på bilen sant? Du er ikke av med listene? Vil det være noe problem med kombinasjonen shampoo/mild avfetting og høytrykksspyler eller tåler teipen dette?
Larz Skrevet September 19, 2010 Forfatter Skrevet September 19, 2010 Bruker du et godt gammeldags barberblad for å kutte teipen eller bruker du annet spesialredskap? Legger du bare på teipen og glatter den ut og dytter den under lista? Er det samme prosedyre på innsiden av vinduet også? Du gjør dette direkte på bilen sant? Du er ikke av med listene?Vil det være noe problem med kombinasjonen shampoo/mild avfetting og høytrykksspyler eller tåler teipen dette? Legger først på teipen med egnet redskap (folieringsskrape/hender) og bruker Olfa silver kniv til å skjære den til før den legges inn i mellom listene. Teipen tåler avfetting men for sterk avfetting kan misfarge teipen over tid, den tåler fint høytrykkspyling (med varme) men ikke før dagen etter den er lagt på.
Nabon Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Takker for svar! da skal jeg prøve meg på å legge litt folie jeg også til våren. Kromlistene skal få slite seg gjennom vinteren først
kevin1982 Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Kan du gi meg en link på den 3M klistermerkene du brukte på chromet på bilen?
Larz Skrevet September 21, 2010 Forfatter Skrevet September 21, 2010 Jeg har ingen link, vi selger det på jobben
Larz Skrevet September 22, 2010 Forfatter Skrevet September 22, 2010 Da er det snart tid for litt nye gjøremål! Har vært hos Elutstyr.no og fått et kjempe tilbud på 2 stk 10" Hertz ES 250D sub elementer. Og har bestillt inn 30 meter med hvit CarWrap folie. Sub: Har tenkt å støpe glassfiber subkasse i reservehjuls brønnen slik at de to 10" ikke tar opp noe plass baki. CarWrap folie: Bilen skal endre farge fra svart til hvit! Dette kommer til å ta noen kvelder og jeg legger ut bilder fortløpende For å lese mer om CarWrap sjekk ut http://www.hexisusa.com
Larz Skrevet September 22, 2010 Forfatter Skrevet September 22, 2010 Rakk såvidt å begynne med folieringen idag, kommer flere bilder når jeg for gjort mer
Larz Skrevet September 24, 2010 Forfatter Skrevet September 24, 2010 Fikk gjort en del idag men lurer på om taket og toppen av bagasjelokket skal være svart? noen som har forslag?
raymotor Skrevet September 24, 2010 Skrevet September 24, 2010 voivoi lars! slik å forstå! vanskeli å fjerne folie igjen? å foresten, kor mye ska du ha for å tone rutan mine på octavian?
Larz Skrevet September 24, 2010 Forfatter Skrevet September 24, 2010 Halloen raymond Nei folien er ganske lett å fjerne bare man har riktig verktøy Driver ikke med soting/toning
raymotor Skrevet September 24, 2010 Skrevet September 24, 2010 okai.. veit du om den carbon "look" folien t 3m ser bra ut i likhet me ekte carbon?
bmwkizn Skrevet September 24, 2010 Skrevet September 24, 2010 Mulig det står tidligere i tråden. Men hva koster en slik jobb? Ser utrolig bra ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå