kennetht Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 OT: Av erfaring vet jeg at tyske politibiler også kan se akkurat slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Går flere amerikanske politibiler her til lands med full lovlig dekor.Poenget er vel at det ikke skal ligne det som brukes på norske politibiler, men ingen kan nekte deg å ha samme striper men annen tekst. De kan så klart prøve å nekte, men de er jo allerede blitt motbevist av den idioti-bilen. dne bilen du mente? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 ja er den, ble stoppet her i stavanger for ett par år siden, og politimannen prøvde å ta vognkortet for han følte seg krenket av Idioti bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 veit det er en i kongsberg som har en original amerikansk politibil med radio, blålys sirene osv. Den er skikkelig stilig i grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Hvorvidt "Police" er lovlig eller ikke vet jeg ikke, men fagmerkinga er ikke beskyttet. Finnes flere eksempler på dette, bla. en russebil som rullet i Trondheim i fjor (?) merket som ambulanse...den het "Ubalanse". Et annet eksempel er NVC Security i Egersund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 kan jo bare gjøre som Alex Roy da. han har fiksa M5en sin han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Jeg så en Volvo 240 (var det vel) i strømstad med politiuniformering og teksten Polish. Passet godt på den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå