GeirAndre Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 tenkte jeg skulle legge ut en tråd om prosjektet da motor: 3.4 m106 kobberpakkning 3.6m5 skal holde 800hk fra krb men bruker 3.6m5 nå orginale topplokksbolter + bensintrykkregulator fra krb bruker orginal siden panser ikke passer med denne elektroniks turbo regulering fra blitz + forsterka vippearmer fra pure performance bruker andre forsterka nå totalt renovert topp bruker topp fra e34 535 med store ventiler 260 kasse + gs shortshift + diffbrems m3e30 bruker sveisa 320 diff med lav utveksling skivebrems bakstilling ikke montert powerflex rundt hele ikke montert Ireland Engineering Stabstag foran og bak 25mm 22mm + sinter lamell + forsterka trykkplate bruker orginalt enda 15" r dekk eller lignende ikke kjøpt K-sport coilovers +
destroyy Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Har du fått begynt å bytte motor da geir ? Må få sitte på en tur når du har fått den igang..... min går forresten litt bedre nå.... var gåen lmm sist du satt på... hehe
GiljeN Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 kan jeg få spørre hvilke vippe armer du bruker ? regner me de fynker på m30b35 og..
///MoePower Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Ikke bruk 3mm toppakning på den, M106 har lav nok kompressjon i massevis originalt med sine 8:1. Skal du noe lavere enn det kommer du bare til å irritere deg grønn over tapt bunndrag
Lokketor Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 noen som kan si meg kor mye ladetrykk org pakningen på m106 tåler? hadde mls på min men fikk det ikke skikkelig tett så bytter tilbake til org. lader 1 bar tåler den det? lånte tråden din litt geirandre
GeirAndre Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 jah.. gikk litt fort her, er vel ikke sikker på om toppakningen er 3mm egentlig, får se når den kommer! hørte ett sted at den kan tåle 1,5bar men da holder det ikke så lenge.. men 1,2 går vel bra. jeg hadde iallefall tenkt å lade 1- 1,1bar når jeg skal benke.
///MoePower Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Er en del 745'r rundt om i verden som lader alt fra 0.9 til 1,2 bar med original toppakning, det skulle den vel kunne tåle.
GeirAndre Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Skrevet Mai 29, 2009 ingen bilder enda.. bil er slipt og sparkla ferdig, lakk til mandag.. motorfester er nesten ferdig. R dekk bestilt fra autogrip venter på koni og fjærer.. orginalt ledningsnett blir brukt fram til MS ligger i posten
Glenn-Andre Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Endelig kom det en prosjekt tråd Geir-Andre endelig fått orden på min også nå må få lov å sitte på en tur når du er ferdig
GeirAndre Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 fin spoling i helga glenn andre:) lakk i morgen:D
GeirAndre Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Skrevet Juni 3, 2009 først nå er bil sendt til lakk! snart lønning og deler:)
Glenn-Andre Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 fin spoling i helga glenn andre:) lakk i morgen:D Takktakk, er du i drammen nå eller ? hvor er det du skrur på bilen a ? hos kolbjørn ? har ikke ett batteri til overs?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå