winchester Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 Ok, godt å høre. Nye foringer hvert år/annenhvert år må man nesten forvente, kommer jo helt an på hvordan man kjører så klart.
GeirAndre Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 får bruke hva du vil.. bare ikke orginale! hehe
Toastjern Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 knipset et bilde av sånn min ser ut nå geir kommer sort grill i morgen.. Bah! Så deg kjørte forbi på plassen vi satte opp stillase på i går, rå bil du har !
JulianS Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Nei ikke noe tull jeg har lest på nettet Har fått prøvd ut litt å jeg har brukt så jævlig mye kuler...
GeirAndre Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2009 bare jabb her.. mangler ei oljepumpe fra e34 m30. kristian har bestilt ireland engineering stabstag fra usa.. så er vel bare å vente på det:)
Morty999 Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 du trenger bare sila kjøp ny da, ekke så dyr
GeirAndre Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 var ganske sikker på den sitter fast i oljepumpa... var hos jugern og så på ei og den satt integrert.. har du noe liggende da?
winchester Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Nei ikke noe tull jeg har lest på nettet Har fått prøvd ut litt å jeg har brukt så jævlig mye kuler... Hm, vi får se!
Morty999 Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 den kan skrus av fra selve olje pumpa den. nei jeg har ikke,men det står ei sil i en bil hos en kompis, motorer TOTALT ferdig. men sila har overlevd.
E30_Dale Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 fått mye motivasjon etter bmw dagene på våler:) nå må det komme en å kjøpe 740 så jeg får kjøpt understell... vil få denne kjørbar med m106 før vinteren kommer:D Rått med 200+++ me bakhjula på snøen
GeirAndre Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 nei faen.. ordna verksted nå så ser dårlig ut med kjøring før snøen desverre.. men men, blir vel bra når snøen smelter:)
GeirAndre Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 bilen til stramvaier og sealed sin foran pluss m3 til stian bø man skimter i bagasjeluka:P
helgeb Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 Staga ble sendt i går ireland engineering?? bare jeg får ordna kroner kan du godt bestille masse til meg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå