Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvis du skal fortsette i samme tempo så er det vel ikke klart før i 2011 :wink:

ja.. blir alt bra iallefall.

sorry morten, er fult der.. pluss vi vil ha folk der vi kjenner ordentlig! så sånn er det

• Svar 545
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

blokk, turbo og wastegate tilpasset.. modifisere torpedo litt så downpipen passer..

få ordna olje sil så bunndelen kan gjøres ferdig, så mangler jeg bare clutch, trykkplate, seriøse motorputer, ic+rør, radiator og fikse ledningsnett

prøve å gjøre noe fiks så slipper å modde mellomaksel.

Skrevet
Ser bra ut det her Geir, må få tatt meg en tur ut på verkstedet deres. Må bare kjøpe ny bil... igjen :P

japp kommer vel ut en tur du, han janerik skulle ha noe eksos av meg og deg vel..

serru det volvo greiene funker dårlig;) åssen bil blir det nå?

Skrevet
Ser bra ut det her Geir, må få tatt meg en tur ut på verkstedet deres. Må bare kjøpe ny bil... igjen :P

japp kommer vel ut en tur du, han janerik skulle ha noe eksos av meg og deg vel..

serru det volvo greiene funker dårlig;) åssen bil blir det nå?

hehe ja, kom plutselig på hvorfor jeg slutta med volvo :P

Tenkte på å ræv kjøre en sierra i vinter :P

Skrevet

Hei..har du tenkt på hva slags gir kasse du skal ha på denne motoren?må jekke ut torbedo veggene for og få i automat..har selv bygget om en e30 til 345,og tilogmed fått den godkjent i vognkortet:)mye omkobling om du skal sett manuel på det ledingsnettet uten og vite hvordan det skal koblets,får ikke startet bilen uten og lure hjernen på på automaten,men når er det mulig andre som har funnet ut av noe lurere,er flere år siden dette ble gjort..:)

men får du i hartge sin 5 trins m 1 gir ned,og chipe den og 1.1 i lade trykk og ett skikkelig bygd eksos så går den bilen utrolig bra,ikke vits i og gjøre noe videre uten om det annet overhaling av motor om den er rullet mye....alpina og hartge har det meste du trenger til slikt prosjekt ang,motor fester div..

skal bli spenndene og se... lykke til..

Skrevet

Motorfester p sånt er jo iorden, han bygde om 745'en til manuell før han plukka ut motoren så det gikk det :wink: er ikke akkurat noe can bus på detta gamla pukkverket :)

Skrevet
Hei..har du tenkt på hva slags gir kasse du skal ha på denne motoren?må jekke ut torbedo veggene for og få i automat..har selv bygget om en e30 til 345,og tilogmed fått den godkjent i vognkortet:)mye omkobling om du skal sett manuel på det ledingsnettet uten og vite hvordan det skal koblets,får ikke startet bilen uten og lure hjernen på på automaten,men når er det mulig andre som har funnet ut av noe lurere,er flere år siden dette ble gjort..:)

men får du i hartge sin 5 trins m 1 gir ned,og chipe den og 1.1 i lade trykk og ett skikkelig bygd eksos så går den bilen utrolig bra,ikke vits i og gjøre noe videre uten om det annet overhaling av motor om den er rullet mye....alpina og hartge har det meste du trenger til slikt prosjekt ang,motor fester div..

skal bli spenndene og se... lykke til..

skal bruke en e28 535 260kasse og e30 m3 svinghjul først så kunne jeg tenkt meg en m30 dogleg kasse senere:)

jah, ledningsnettet til denna motoren er ett helvete med så mange styreenheter.. men jeg ringer inn alle ekspertene når detta skal kobles hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...