GeirAndre Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 ser sliten ut ja haha... men er ulv i fåreklær heh! men men.. var nesten at valle hovin turen ble spolert etter en drittsekk av en sjalu pikk var å punkterte begge bakhjula mine natt til søndag da jeg sov hos ei jente:@
hylle Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 ser sliten ut ja haha... men er ulv i fåreklær heh! men men.. var nesten at valle hovin turen ble spolert etter en drittsekk av en sjalu pikk var å punkterte begge bakhjula mine natt til søndag da jeg sov hos ei jente:@ Det hørtes mystisk ut.., Du er sikker på at denne jenta ikke har type?
destroyy Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 denna typen har ei annen dame... haha... nuff said
GeirAndre Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 ser sliten ut ja haha... men er ulv i fåreklær heh! men men.. var nesten at valle hovin turen ble spolert etter en drittsekk av en sjalu pikk var å punkterte begge bakhjula mine natt til søndag da jeg sov hos ei jente:@ Det hørtes mystisk ut.., Du er sikker på at denne jenta ikke har type? hehe.. hadde vært litt mer motiv da, men da kunne han heller prøvd å ødelegge trynet mitt en å ødelegge bilen min afffff...oppgitt.. men hadde jo en trofast kompis nedi gata som hadde noen hjul liggenes til meg:P meeeen Glenn!! når kan du laste opp videon fra Kongsberg????
Glenn-Andre Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 ser sliten ut ja haha... men er ulv i fåreklær heh! men men.. var nesten at valle hovin turen ble spolert etter en drittsekk av en sjalu pikk var å punkterte begge bakhjula mine natt til søndag da jeg sov hos ei jente:@ Det hørtes mystisk ut.., Du er sikker på at denne jenta ikke har type? hehe.. hadde vært litt mer motiv da, men da kunne han heller prøvd å ødelegge trynet mitt en å ødelegge bilen min afffff...oppgitt.. men hadde jo en trofast kompis nedi gata som hadde noen hjul liggenes til meg:P meeeen Glenn!! når kan du laste opp videon fra Kongsberg???? Den kommer vel når den kommer skal se om jeg får lasta den opp i kveld.
Morty999 Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 ser sliten ut ja haha... men er ulv i fåreklær heh! men men.. var nesten at valle hovin turen ble spolert etter en drittsekk av en sjalu pikk var å punkterte begge bakhjula mine natt til søndag da jeg sov hos ei jente:@ den "sjalue" var vell han som ba deg komme ut men du tørte ikke
GeirAndre Skrevet April 27, 2010 Forfatter Skrevet April 27, 2010 har ikke mye å si du morten.. du er på samma nivå som han! og du vet heller ikke hele historien.
GeirAndre Skrevet April 27, 2010 Forfatter Skrevet April 27, 2010 åja.. hehe dere er vel bestevenner nå så det sier jo sitt.. !
GeirAndre Skrevet April 27, 2010 Forfatter Skrevet April 27, 2010 du og kristian... har vel prata med han etter helga du!
Morty999 Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 tja. prata med han i 1min på facebook istad...
GeirAndre Skrevet April 27, 2010 Forfatter Skrevet April 27, 2010 fikk vel høre real historie da.. uansett så slår ikke jeg først
GeirAndre Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 nok offtopic.... er egentlig på utkikk etter nytt e30 to dørs karroseri og s38 hvis noen er interessert så har jeg da en m106 og supra 7m-gte motor liggenes, høykomp m30 3.5 blokk, orginale rondell d58 10" bak 7,5" foran med vinterdekk, e32 735 delbil uten motor, e30 320 fdørs delbil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå