Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
er 211 i motoren. er nok til å leke med... men en s38 er must.. hundre hester mer liksom:)

kvass kam i m30 er saker, merker stor forskjell da:) hadde en m30b34 med høykomp og kvasskam, gikk aldeles mye bedre:) den motoren var fra en e34 535

motoren jeg bruker nå er fra e32 735 -87

Kjøpte E34 med M50B25 igår :) Fin i karosseri, men lurer på om ikke det er noe teknisk sett å gjøre med den. Om dere(du og Lars) er på verkstedet så kunne jeg jo tatt en tur ut om det er greit da (:

Er noe småfiks..grøftelys, titte litt på toppen, er hull i bakre lyddemper(lager lyd), lurer på om det er noen slanger som lekker, olje/girolje osv..

• Svar 545
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hvem er du egentlig a? hehe... jah går sikkert ann det...

bilen min står ikke der for den har bt konfiskert siden dem ikke likte at jeg har bygd sammen en bil som funker med 3 biler jeg selv eier:@ å er lei....

Skrevet

Jeg så Satans Vegvesen var ute med van'en sin i Sande i dag(: Da parkerte jeg pent og pyntlig på en annen parkeringsplass enn de (: hehehe

Tok de bare hele bilen? Du må jo ha motoren! :D

Jeg var på verkstedet sammen med deg, Lars, Gran og han fargede vennen vår(husker ikke hva dere kalte han).

Vi fikk hjelp med prosjekt: få til nytt eksosanlegg på boxermotor :) fikk Gran til å banne en del ganger da ja (: hihi

Jeg drev å kikket på bilen din, som det luktet maks Somalia av, også lurte på en del ting, bla. da dere tok ut motoren av 7-serien din. Lærte litt dog, det er jo bare bra etter som at jeg har BMW motor selv :)

Skrevet
Jeg så Satans Vegvesen var ute med van'en sin i Sande i dag(: Da parkerte jeg pent og pyntlig på en annen parkeringsplass enn de (: hehehe

Jeg var på verkstedet sammen med deg, Lars, Gran og han fargede vennen vår(husker ikke hva dere kalte han).

Vi fikk hjelp med prosjekt: få til nytt eksosanlegg på boxermotor :) fikk Gran til å banne en del ganger da ja (: hihi

Jeg drev å kikket på bilen din, som det luktet maks Somalia av, også lurte på en del ting, bla. da dere tok ut motoren av 7-serien din. Lærte litt dog, det er jo bare bra etter som at jeg har BMW motor selv :)

ahh.. hehe. jævla russebil hehe.. :P husker dg nå:)

jah dem har tatt hele bilen.. ringe til uka så håper jeg får den.. prøver å finne ett nytt karroseri siden det er litt mye historie og kommer vel en kjempe mangelapp og teknisk på den nå:P

Skrevet

jah dem har tatt hele bilen.. ringe til uka så håper jeg får den.. prøver å finne ett nytt karroseri siden det er litt mye historie og kommer vel en kjempe mangelapp og teknisk på den nå:P

Skrevet

Stemmer, stemmer (: Håper du finner et karosseri som er et bra utgangspunkt da! Var heldig med E34en min, veldig lite rust egentlig. har pusset bort mye av den overfalterusten som var. Trenger ny forskjerm V.S foran tho, Lars skal vel ikke bruke den som er på M5en? Er riktig farge og greier :P hehe

Skrevet

krangler med både politi og det som er etter bilen har vært hos bt en uke..

sååå fikk ikke bilen i dag heller så fuck politi

så har skrudd supra`n noen dager nå..

Skrevet

fordi jeg skifta høyre hjørne på bilen fra en delbil jeg har uten å ta av rammenrplata og at det står 3.5motor i den, det likte dem ikke, men samma dt vel, bilen er jo uregga.. møkk ass!

og den delbilen står jo på meg, faen er problemet. 3uka dem har den nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...