Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 545
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
du kan jo sikkert bare ringe en gang da username :P hehe så er sikkert jeg og geir eller en av oss der :P

Ja, får gjøre det (: Er ferie nå, så har nok med tid hvertfall! Hehe.

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Tja her skjer det ikke mye siden 335`en forsatt står hos viking og aldri noe svar fra politiet..

efmm7un690q6l2glopqg.jpg

På verkstedet skjer det heller ikke så mye, skrudd litt på supraen men den motivasjonen ble fort borte da jeg skiftet ei dør og noen kasta all innmaten der, hehe

i7xrfq6147hy06vel33l.jpg

be3sci789uiqn7euj9d2.jpg

noen som vil ha motor? 3.0 7mgte, mangler ebay turbokit..

3rn5hoc4lkv5mknlkpug.jpg

ellers har gamle slitern tatt en tur på taket, denna har jo hatt ett par hjerter, blandt annet 2.0liter, 2.3, 2.5 og en trimma 3.5 heh

17n9w75zchkttxtg6596.jpg

og her står donorbilen til 335... hvis noen vil ha denne -87 735 til en billig penge, si ifra, er eu ok 2år til!

etsl6fztbwisgnj8bi11.jpg

ellers har jeg jo m106 motoren med ledninsnett uten svinghjul og clutch..

10.000kr

v2nru0ziw1mf9q82bf51.jpg

90j1hv8kl5s4wolgbl50.jpg

så sånn er det.. da blir resten av sommeren bare fyll og jenter, prøve å holde maska:P

5uji5c1j56xhvsf7ymyg.jpg

gom0lpoxkyshv966xbnu.jpg

7u8u2q1hfg7ldbenep28.jpg

• 3 months later...
Skrevet

ja... drekking, puling og slåssing i det siste.. lei av å skru også ble det bare kjøring av sykkel i sommer..

skal overhale syklen i vinter så blir ikke mye bil gitt.. kanskje noe trimming av m30 neste vinter.. må få igjen motivasjonen først... har mange planer men lite penger.. er foresten ingeniørstudent i kongsberg for tiden.

Skrevet

Det er gaaanske stor forskjell på hva de forskjellige ingeniørene lærer, så skjønner at du er litt påpasselig :D

Går selv høyskoleingeniør (maskinteknisk design) på HiT (Porsgrunn) :)

Skrevet
dette er foresten denne syklen jeg har hatt det morro med mesteparten av sommeren.. !

skjønner ikke hvorfor jeg ikke har hatt noe sånt tidligere!

sd9hv96gjmxaw4n7oort.jpg

ssbg8rsnqp347iven100.jpg

er av den litt fattigere typen jeg da:P kjører sachs xtc:P men er jo hærlig og kjøre sykkel om sommern:D

Skrevet
dette er foresten denne syklen jeg har hatt det morro med mesteparten av sommeren.. !

skjønner ikke hvorfor jeg ikke har hatt noe sånt tidligere!

sd9hv96gjmxaw4n7oort.jpg

ssbg8rsnqp347iven100.jpg

er av den litt fattigere typen jeg da:P kjører sachs xtc:P men er jo hærlig og kjøre sykkel om sommern:D

hehehe:P:P kosta meg 18.000kr så var ikke så ille denna. skifte innsugsventiler og register nå, har skiftet kam og vippearmer.. blir digg å dra på hjulet til sommeren igjen nå:D:D faens morro ass, er jo så sprek i tillegg å!

blir ikke siste syklen iallefall:)

hehe.. ja, greit det, beskyttet:) ser at mange stillinger kan kompansere med fagskole og fagbrev så da er vel ikke utdanninga helt bortkastet:) var foresten oppå skolen din forrige tirsdag å titta på karrieredagen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...