GeirAndre Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Skrevet Juni 18, 2010 vært stille den siste uka der igjen nå..
username Skrevet Juni 22, 2010 Skrevet Juni 22, 2010 du kan jo sikkert bare ringe en gang da username hehe så er sikkert jeg og geir eller en av oss der Ja, får gjøre det (: Er ferie nå, så har nok med tid hvertfall! Hehe.
GeirAndre Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Skrevet Juni 23, 2010 håpa på autoslalom til søndag men politiet vil forsatt ikke gi meg bilen...
GeirAndre Skrevet August 5, 2010 Forfatter Skrevet August 5, 2010 Tja her skjer det ikke mye siden 335`en forsatt står hos viking og aldri noe svar fra politiet.. På verkstedet skjer det heller ikke så mye, skrudd litt på supraen men den motivasjonen ble fort borte da jeg skiftet ei dør og noen kasta all innmaten der, hehe noen som vil ha motor? 3.0 7mgte, mangler ebay turbokit.. ellers har gamle slitern tatt en tur på taket, denna har jo hatt ett par hjerter, blandt annet 2.0liter, 2.3, 2.5 og en trimma 3.5 heh og her står donorbilen til 335... hvis noen vil ha denne -87 735 til en billig penge, si ifra, er eu ok 2år til! ellers har jeg jo m106 motoren med ledninsnett uten svinghjul og clutch.. 10.000kr så sånn er det.. da blir resten av sommeren bare fyll og jenter, prøve å holde maska:P
bergeee Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 sulten og tørst men fi##e først:) blir det noe skruing i vinter da?
GeirAndre Skrevet November 15, 2010 Forfatter Skrevet November 15, 2010 ja... drekking, puling og slåssing i det siste.. lei av å skru også ble det bare kjøring av sykkel i sommer.. skal overhale syklen i vinter så blir ikke mye bil gitt.. kanskje noe trimming av m30 neste vinter.. må få igjen motivasjonen først... har mange planer men lite penger.. er foresten ingeniørstudent i kongsberg for tiden.
GeirAndre Skrevet November 15, 2010 Forfatter Skrevet November 15, 2010 dette er foresten denne syklen jeg har hatt det morro med mesteparten av sommeren.. ! skjønner ikke hvorfor jeg ikke har hatt noe sånt tidligere!
///Naitsirk Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 . er foresten ingeniørstudent i kongsberg for tiden. hmm..At du var hva ?
GeirAndre Skrevet November 15, 2010 Forfatter Skrevet November 15, 2010 fagskole ingeniør da... følte du deg truffet?:P haha
///Naitsirk Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 Beskyttet tittel vettu hehe Eller det kommer faktisk litt ann på , sivilingeniør og høyskoleingeniør er det. Rett skal være rett vettu
Mikael-B Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 Det er gaaanske stor forskjell på hva de forskjellige ingeniørene lærer, så skjønner at du er litt påpasselig Går selv høyskoleingeniør (maskinteknisk design) på HiT (Porsgrunn)
bergeee Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 dette er foresten denne syklen jeg har hatt det morro med mesteparten av sommeren.. !skjønner ikke hvorfor jeg ikke har hatt noe sånt tidligere! er av den litt fattigere typen jeg da:P kjører sachs xtc:P men er jo hærlig og kjøre sykkel om sommern:D
GeirAndre Skrevet November 16, 2010 Forfatter Skrevet November 16, 2010 dette er foresten denne syklen jeg har hatt det morro med mesteparten av sommeren.. !skjønner ikke hvorfor jeg ikke har hatt noe sånt tidligere! er av den litt fattigere typen jeg da:P kjører sachs xtc:P men er jo hærlig og kjøre sykkel om sommern:D hehehe:P:P kosta meg 18.000kr så var ikke så ille denna. skifte innsugsventiler og register nå, har skiftet kam og vippearmer.. blir digg å dra på hjulet til sommeren igjen nå:D faens morro ass, er jo så sprek i tillegg å! blir ikke siste syklen iallefall:) hehe.. ja, greit det, beskyttet:) ser at mange stillinger kan kompansere med fagskole og fagbrev så da er vel ikke utdanninga helt bortkastet:) var foresten oppå skolen din forrige tirsdag å titta på karrieredagen:)
bergeee Skrevet November 16, 2010 Skrevet November 16, 2010 18 tusen? registrerbar? det er jævlig billig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå