Trond.S Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Bare så det er sagt; Taper! sånn folk får juling for å si... du trenger ikke skrive mer i denna tråden! kjøpte den bilen for motorens skyld.. var ikke tenkt å kjøre på bane i en båt Bilen er lakkert og du har ikke kommet med et aldri så lite snikfoto en gang. Se å få slengt ut noe bilder her a Heeey!! Ikke noe negativt om e23 her nå. Gleder meg til å prøve min på bane når den en eller annen gang kanskje blir klar
GeirAndre Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 Trond nei faen... tok en del bilder i helga men tror jeg heller legger ut flere bilder av en ribba død 745 med skilter!
JulianS Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 kan du ikke snu e23'n opp/ned å bruke de som båt a? duger vel bedre til det
GeirAndre Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 kan du ikke snu e23'n opp/ned å bruke de som båt a? duger vel bedre til det bedre det.. kan ikke skjønne folk klikker så i vinkel fordi jeg heller vil ha en bra motor som utgangspunkt.. en m30b35 har ikke bra kam, underspyling, turbostempler +++ sinna ass..
GeirAndre Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 foresten kan e23 brukes til mer.. søndagskjøring og råning.. men skal ikke ha noe bil til enten søndagskjøring og eller råning! derfor tar jeg motoren ut og setter den i en bil så motoren kan varves til det den er lagd og testa for! jeg skal spinne rundt og kjøre gris!
helgeb Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 he he, nå må du virkelig vise dissa e23 fanatikerene hva en god gammal e30 er god for, ikke så amper nå geir andre
GeirAndre Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 så langt har detta prosjektet nesten ikke kosta en dritt!! billig morro blir detta!
GeirAndre Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 fint jeg har delbil så jeg slipper å lage downpipe! aldri knekte vippearmer igjen kanskje jeg får brukt noe av dette.. er fra nye x5
GeirAndre Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 Bare så det er sagt; Taper! sånn folk får juling for å si... du trenger ikke skrive mer i denna tråden! kjøpte den bilen for motorens skyld.. var ikke tenkt å kjøre på bane i en båt Bilen er lakkert og du har ikke kommet med et aldri så lite snikfoto en gang. Se å få slengt ut noe bilder her a Heeey!! Ikke noe negativt om e23 her nå. Gleder meg til å prøve min på bane når den en eller annen gang kanskje blir klar hehe.. snikfoto? nehe.. kan jo lure på åssen den ser ut;P hehe
e30lars Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 hadde de bare oppført seg som halv parten av aldern av en e23 så hadde kansje ikke vert så mye piss preik her... en e30 med m106 er gromt det.. det er ikke noe i veien med en e23.. men det einer seg ikke på bane.. det sier seg selv.. det er jo som bastøferja.. (digg og kjøre da) så derfor låner vi bare motorn litt så den blir brukt, slik den er lagd for trur jeg må piske e34 litt i morgen.. må inn til oslo først også
///MoePower Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Er dere klar over at E23 745 ble lansert på bane for journalistene som ny? Greit at det er en stor og tung bil men den er faktisk ganske underholdende å kjøre, har selv kjørt min på bane og må si jeg er overrasket over hvordan den oppfører seg til å være så myk, tung og gammel. Ikke hver dag man ser en cruiser på 1700kg med treinteriør på banen heller Vektfordelingen føles ihvertfall veldig bra ut.
thorbis Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 drit nå i den e23`n da. gutten bruker den som delebil ferdig med det. m30 turbo i e30 blir gromt det! stå på geir! denna skal jeg sitta på med når du blir klar ass. mvh Thorbjørn R
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå