Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 545
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ikke meninga å være ufin Geir Andre! Jeg ser at det var unødvendig av meg å kommentere det, og du har full rett til å gjøre hva du vil med bilene dine! :D Beklager.

Blir uansett gromt med velbygd m106 i e30. Det var sjukt moro med et eneste drag i e28 med sånn motor hvertfall :wink: Når du da får den i en lett bil blir det jo ikke kjipere akkurat!

Skrevet
Ikke meninga å være ufin Geir Andre! Jeg ser at det var unødvendig av meg å kommentere det, og du har full rett til å gjøre hva du vil med bilene dine! :D Beklager.

Blir uansett gromt med velbygd m106 i e30. Det var sjukt moro med et eneste drag i e28 med sånn motor hvertfall :wink: Når du da får den i en lett bil blir det jo ikke kjipere akkurat!

går bra det rune.. visste det ble noe pepper av dette men så ikke for meg noen av de kommentarene som visse folk kom med:/

jo takk... gleder meg til å slingre nedover langsletta;) hvis jeg klarer hehehe

Skrevet

har foresten fått tak i ett orginalt e30 hartge instrument hus, interiøret vil videre bli pyntet med bøttestoler, masse målere... ellers ganske orginalt.

Skrevet

E30_m3_87, e30lars, Naitsirk og helgeb her inne er vel de eneste som har sett karroseriet:P

e30lars fikk sitti på en fin tur når jeg plutselig mista bremsa foran:/

det var ganske utrivelig nedover noen svingete veier i sande i vått vær.. flaks det skjedde nå og ikke i 200km/h

Skrevet
4igllsbwwaf8c7sf8evy.jpg

men har bilde av m3 til en kompis...

dzznbnz8l0ip2ovob6kc.jpg

utrolig stygge delebilen..

5oddanun5xl1mtl3f925.jpg

m3 til kolegaen helgeb her inne...

Jøss er min her og :wink:

Har ikke sett tråden før nå jeg men gromt blir det... Artig å gjøre noe alle andre ikke har gjort...

Skrevet

Var det noe gromt a? er jo bare hvite skiver og visere å speedometeret går lenger ned...

Men jeg har også sett den etter lakk :)

Å e30lars: du skal faen meg ta det med ro med m5'n så lenge du har hjula mine på! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...