helgeb Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 transparent sort lakk, lakkerte ringene rundt lampene matt sort får vente å se om det blir mulig å kjøre på natta da men
GeirAndre Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 japp japp.. håpe det funker... gjør jeg det samme. kjøpte transparent lakk på mekonomen eller? bare skrur bil mens du har fri du a? hehe..
Rune B. Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Ikke meninga å være ufin Geir Andre! Jeg ser at det var unødvendig av meg å kommentere det, og du har full rett til å gjøre hva du vil med bilene dine! Beklager. Blir uansett gromt med velbygd m106 i e30. Det var sjukt moro med et eneste drag i e28 med sånn motor hvertfall Når du da får den i en lett bil blir det jo ikke kjipere akkurat!
GeirAndre Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 Ikke meninga å være ufin Geir Andre! Jeg ser at det var unødvendig av meg å kommentere det, og du har full rett til å gjøre hva du vil med bilene dine! Beklager.Blir uansett gromt med velbygd m106 i e30. Det var sjukt moro med et eneste drag i e28 med sånn motor hvertfall Når du da får den i en lett bil blir det jo ikke kjipere akkurat! går bra det rune.. visste det ble noe pepper av dette men så ikke for meg noen av de kommentarene som visse folk kom med:/ jo takk... gleder meg til å slingre nedover langsletta;) hvis jeg klarer hehehe
GeirAndre Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 har foresten fått tak i ett orginalt e30 hartge instrument hus, interiøret vil videre bli pyntet med bøttestoler, masse målere... ellers ganske orginalt.
GeirAndre Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Skrevet Juni 24, 2009 E30_m3_87, e30lars, Naitsirk og helgeb her inne er vel de eneste som har sett karroseriet:P e30lars fikk sitti på en fin tur når jeg plutselig mista bremsa foran:/ det var ganske utrivelig nedover noen svingete veier i sande i vått vær.. flaks det skjedde nå og ikke i 200km/h
///Naitsirk Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 E30_m3_87, e30lars og helgeb her inne er vel de eneste som har sett karroseriet:P Ey!! Me 2
GeirAndre Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Skrevet Juni 24, 2009 ops... glemte deg;) hehe.. Naitsirk har også sett den i skjul:P
Stian_B Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 men har bilde av m3 til en kompis... utrolig stygge delebilen.. m3 til kolegaen helgeb her inne... Jøss er min her og Har ikke sett tråden før nå jeg men gromt blir det... Artig å gjøre noe alle andre ikke har gjort...
Morty999 Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 ops... glemte deg;) hehe.. Naitsirk har også sett den i skjul:P har da sett vraket ditt jeg også
GeirAndre Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Skrevet Juni 24, 2009 bilen din er vrak! hehe.. kommer du til drammen snart da? du har ikke sett den etter lakk!
JulianS Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 Var det noe gromt a? er jo bare hvite skiver og visere å speedometeret går lenger ned... Men jeg har også sett den etter lakk Å e30lars: du skal faen meg ta det med ro med m5'n så lenge du har hjula mine på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå