GeirAndre Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Skrevet Juni 30, 2009 ja.. hehe.. plutselig gikk pedalen i bånn..
JulianS Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 Jeg fikk dem i null jeg så bare jeg får dem tilbake med like gode dekk så er det greit Var ikke no vibrasjon når jeg hadde dem på e30'n... Men du må få på ventilert skive ihvertfall da!
GeirAndre Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Skrevet Juni 30, 2009 Jeg fikk dem i null jeg så bare jeg får dem tilbake med like gode dekk så er det greit Var ikke no vibrasjon når jeg hadde dem på e30'n...Men du må få på ventilert skive ihvertfall da! så ikke ut som det var kast i felgene så funker sikkert da.. jah, må få prøvd å bygd om til 325 en eller annen gang. hadde jo ventilerte skiver foran men de forsvant over på bilen til lars når vi bytta dempere
Trond.S Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 jah, må få prøvd å bygd om til 325 en eller annen gang. hadde jo ventilerte skiver foran men de forsvant over på bilen til lars når vi bytta dempere Jeg har 325 skiver og calippere til salgs jeg. Skivene var ny i fjor og det er igjen mye av klossene også. Er det noe du kunne vært interresert i? Hilsen Trond
GeirAndre Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Skrevet Juni 30, 2009 foran? jah.. hvis du har en real pris så
JulianS Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 Bytter bare klave og skive... må ikke bytte kalipere, men jeg har noen nye liggende
GeirAndre Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Skrevet Juni 30, 2009 er det samme kalipper på 320 og 325 altså...?
Trond.S Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 foran? jah.. hvis du har en real pris så Er til foran ja. Hva mener du er en real pris da? Ene calipperen er antakeligvis en utbyttesak siden lakken fortsatt sitter på den. Virker fint, brukte dem på bilen min inntil jeg fikk på 5 bolt foran også kvelden før gatebil treffet i mai. Hilsen Trond
e30lars Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 (julian ) det kan umlig ikke ha vert noe kast i de dekka.. jeg rista i støkker ned til rudskogen.. du kjørte jo selv bilen på banen.. du merka det rista hehe kommet noe lenger eller geir eller er faren til kobben gjerrig på garasjen
JulianS Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 Bare forhjula som rista... veit ikke om det er samma kaliper men det funker om hverandre ihvertfall
GeirAndre Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Skrevet Juli 3, 2009 nå blir hele dritt toppen sendt til motorteknikk på overhaling..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå