Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 545
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg fikk dem i null jeg så bare jeg får dem tilbake med like gode dekk så er det greit :) Var ikke no vibrasjon når jeg hadde dem på e30'n...

Men du må få på ventilert skive ihvertfall da!

Skrevet
Jeg fikk dem i null jeg så bare jeg får dem tilbake med like gode dekk så er det greit :) Var ikke no vibrasjon når jeg hadde dem på e30'n...

Men du må få på ventilert skive ihvertfall da!

så ikke ut som det var kast i felgene så funker sikkert da..

jah, må få prøvd å bygd om til 325 en eller annen gang.

hadde jo ventilerte skiver foran men de forsvant over på bilen til lars når vi bytta dempere

Skrevet

jah, må få prøvd å bygd om til 325 en eller annen gang.

hadde jo ventilerte skiver foran men de forsvant over på bilen til lars når vi bytta dempere

Jeg har 325 skiver og calippere til salgs jeg. Skivene var ny i fjor og det er igjen mye av klossene også. Er det noe du kunne vært interresert i?

Hilsen Trond

Skrevet
foran? jah.. hvis du har en real pris så:)

Er til foran ja. Hva mener du er en real pris da? Ene calipperen er antakeligvis en utbyttesak siden lakken fortsatt sitter på den. Virker fint, brukte dem på bilen min inntil jeg fikk på 5 bolt foran også kvelden før gatebil treffet i mai.

Hilsen Trond

Skrevet

(julian ) det kan umlig ikke ha vert noe kast i de dekka.. jeg rista i støkker ned til rudskogen.. du kjørte jo selv bilen på banen.. du merka det rista :P hehe

kommet noe lenger eller geir :P eller er faren til kobben gjerrig på garasjen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...