FredrikE24 Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 (endret) Takker for tilbakemeldinger, tips og synspunkter. Endret Januar 31, 2017 av FredrikE24
ThomasB Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Pen klassiker, deene må du ta godt vare på!! Er bilen rustfri?
knut_olestad Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Du som kjøpte denne, kikka på den da den lå til salgs. Bilen er godt lakkert ser det ut som, tviler sterkt på at den var rød original siden den har grønt interiør. Men uansett et nydelig stykke bil du har
EirikL Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Gratulerer med en nydelig klassiker Denne må få et godt liv. Tror den har godt av 98 oktan, men sikker er jeg ikke. Hvilke felger har du tenkt på? Håper ikke det bir noe Sharifkrom med spinnere
ThomasB Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Du som kjøpte denne, kikka på den da den lå til salgs.Bilen er godt lakkert ser det ut som, tviler sterkt på at den var rød original siden den har grønt interiør. Men uansett et nydelig stykke bil du har Angående fargen hadde jeg slett ikke blitt forbauset om dette var orginalt, BMW har hatt mange forunderlige kombinasjoner oppgjennom tidene
Ludvigzen Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Broren min hadde en 628, han måtte fylle 98 rød. Men den gikk jo ut, så måtte han fylle 98 blyfri med blytilsetningsmiddel.
knut_olestad Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Den bensina som fås nå har jo erstatning for bly, Kalium som brukes nå har samme smørende egenskaper som bly, men forurenser mindre. Hvorfor de i det hele tatt selger blyerstatning er mer enn jeg forstår.
FredrikE24 Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 Da har jeg brukt bilen ytterligere, og ikke noen problemer med den enda hvertfall Bytta dempere framme, men har kommet over komplett Hartge Understell til den i Tyskland så lurer på om jeg skal klinke til med det Var på Bimmers Treff på Tyrigrava med bilen og den fikk en hel del oppmerksomhet og mange hyggelige kommentarer Bilen blir ikke kjørt med i vinter, det har jeg ikke hjertet til, den er rustfri og jeg har på følelsen at rusten vil komme FORT om man drar den ut i saltet! To bilder som ble tatt på treffdagen
spruddel Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Lekker bil Fredrik Får håpe de nye sommerdekkene er bedre enn de gamle, harde Sladdet overalt da jeg satt på p.g.a. litt regnvær Men hvilken bil skal du bruke i vinter da??
FredrikE24 Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 Har også bestilt gul lyktefilm bare for gøy, blir det ikke bra så river jeg det av tvert og rødsoting av blinkersa bak er også noe som jeg tenker litt på Må få taki nye baklysglass først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå