BMWDaniel Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Hei! Jeg vil selge bilen min pga overgang til noe annet morro. Bilen er veldig hel og pen og er i god stand. Apex senkesett (fjærer og dempere) m3 lister rundt bilen m3 baklykter xennon i kjørelys (4300k) shortshift er montert. effektannlegg etter kat. tårnstiver i motorom og i bagasjerom har en splitter ny m3 frontfanger som følger med (ulakkert) bra med mønster på både vinter og sommerdekk. motorolje og filter er skiftet for ca 2000km siden montert olje temp. og oljetrykks målere i midtkonsoll. Det er noen lakkskader på kanalen på Høyre side og noen rustflekker rundt om. Årsavgift er betalt. har du noen spørsmål ring meg på 47661550 for en hyggelig prat sliter litt med å få lagt inn nok bilder her så hvis du vil se flere send meg en pm og send meg mailen din så kan jeg sende en god del bilder. Pris : 58000,- pris kan diskuteres ved hurtig avgjørrelse!! Mvh Daniel Scott Arnfinsen http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1242832129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 bumps Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 jump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osjaavik Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Du har ikke den orginale potta liggende å slenge et sted da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Lyst på m3? Kan ta din som delbet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 Du har ikke den orginale potta liggende å slenge et sted da? hei! har desverre ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Du som har satt på staget mellom dempertårna bak eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Du som har satt på staget mellom dempertårna bak eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Du som har satt på staget mellom dempertårna bak eller? Ja det er det. Jeg vet at innredningen baki der ikke ser helt bra ut, hvis det var det du tenkte på. Det er forje eier som har stelt i stand. Skulle vel ha ordnet nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg