j_b Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Gidder ikke å lete gjennom en tråd på 30 sider! Hvorfor legger du ikke bare ut bilder her? Bredde og et foran og bake? Bilde av skader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Gidder ikke å lete gjennom en tråd på 30 sider! Hvorfor legger du ikke bare ut bilder her? Bredde og et foran og bake? Bilde av skader? herregud for et mas! hvis du hadde trykket på linken så er bilder av felgene på den samme siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Gidder ikke å lete gjennom en tråd på 30 sider! Hvorfor legger du ikke bare ut bilder her? Bredde og et foran og bake? Bilde av skader? herregud for et mas! hvis du hadde trykket på linken så er bilder av felgene på den samme siden! Herregud for en dårlig selger Klarer ikke å hverken legge inn bilder eller å svare på konkrete spørsmål Håpte det var en annen type enn de der, for de er helt uaktuelle for meg ihvertfall.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Gidder ikke å lete gjennom en tråd på 30 sider! Hvorfor legger du ikke bare ut bilder her? Bredde og et foran og bake? Bilde av skader? herregud for et mas! hvis du hadde trykket på linken så er bilder av felgene på den samme siden! Herregud for en dårlig selger Klarer ikke å hverken legge inn bilder eller å svare på konkrete spørsmål Håpte det var en annen type enn de der, for de er helt uaktuelle for meg ihvertfall.......... hvorfor skal du håpe på noe annet når jeg har skrevet replica alpina og det er bilder av dem i linken?? hvorfor skal jeg legge inn bilder når det er bilder på linken? jeg skrev tydelig svaret mitt, les engang til hvis du ikke har fått med deg det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Gidder ikke å lete gjennom en tråd på 30 sider! Hvorfor legger du ikke bare ut bilder her? Bredde og et foran og bake? Bilde av skader? herregud for et mas! hvis du hadde trykket på linken så er bilder av felgene på den samme siden! Herregud for en dårlig selger Klarer ikke å hverken legge inn bilder eller å svare på konkrete spørsmål Håpte det var en annen type enn de der, for de er helt uaktuelle for meg ihvertfall.......... hvorfor skal du håpe på noe annet når jeg har skrevet replica alpina og det er bilder av dem i linken?? hvorfor skal jeg legge inn bilder når det er bilder på linken? jeg skrev tydelig svaret mitt, les engang til hvis du ikke har fått med deg det! Prøver du å si at Alpina har laget kun denne typen felg? Jeg rygger så fort det linkes til en x-antall sider tråd uansett. Er det så vanskelig å legge ut bildene i annonsen? Svarte du på bredde og et? Bredde og et er avgjørende for om en felg passer, men det har du tydeligvis ikke skjønt.... Herregud for en ufin selger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Han er en helt fin selger, han er seriøs. Det er jo lenket til det han selger, og da er det jo oppklart. Forresten så var det jeg som kjøpte dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Han ga jo ut link! Hva er problemet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Gidder ikke å lete gjennom en tråd på 30 sider! Hvorfor legger du ikke bare ut bilder her? Bredde og et foran og bake? Bilde av skader? herregud for et mas! hvis du hadde trykket på linken så er bilder av felgene på den samme siden! Herregud for en dårlig selger Klarer ikke å hverken legge inn bilder eller å svare på konkrete spørsmål Håpte det var en annen type enn de der, for de er helt uaktuelle for meg ihvertfall.......... hvorfor skal du håpe på noe annet når jeg har skrevet replica alpina og det er bilder av dem i linken?? hvorfor skal jeg legge inn bilder når det er bilder på linken? jeg skrev tydelig svaret mitt, les engang til hvis du ikke har fått med deg det! Prøver du å si at Alpina har laget kun denne typen felg? Jeg rygger så fort det linkes til en x-antall sider tråd uansett. Er det så vanskelig å legge ut bildene i annonsen? Svarte du på bredde og et? Bredde og et er avgjørende for om en felg passer, men det har du tydeligvis ikke skjønt.... Herregud for en ufin selger! hvorfor skal jeg legge ut bilder i annonse når jeg har lagt ut en link med bilder din idiot? hadde du trykket på den jævla linken hadde du kommet til den siden med bilder av felgen på bilen. du er såå dum at det går an. hvorfor fins det sånne mennesker som deg er her i verden? er bare søppel og forurenser mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Gidder ikke å lete gjennom en tråd på 30 sider! Hvorfor legger du ikke bare ut bilder her? Bredde og et foran og bake? Bilde av skader? herregud for et mas! hvis du hadde trykket på linken så er bilder av felgene på den samme siden! Herregud for en dårlig selger Klarer ikke å hverken legge inn bilder eller å svare på konkrete spørsmål Håpte det var en annen type enn de der, for de er helt uaktuelle for meg ihvertfall.......... hvorfor skal du håpe på noe annet når jeg har skrevet replica alpina og det er bilder av dem i linken?? hvorfor skal jeg legge inn bilder når det er bilder på linken? jeg skrev tydelig svaret mitt, les engang til hvis du ikke har fått med deg det! Prøver du å si at Alpina har laget kun denne typen felg? Jeg rygger så fort det linkes til en x-antall sider tråd uansett. Er det så vanskelig å legge ut bildene i annonsen? Svarte du på bredde og et? Bredde og et er avgjørende for om en felg passer, men det har du tydeligvis ikke skjønt.... Herregud for en ufin selger! hvorfor skal jeg legge ut bilder i annonse når jeg har lagt ut en link med bilder din idiot? hadde du trykket på den jævla linken hadde du kommet til den siden med bilder av felgen på bilen. du er såå dum at det går an. hvorfor fins det sånne mennesker som deg er her i verden? er bare søppel og forurenser mer! Svarte du på bredde og et? Bredde og et er avgjørende for om en felg passer, men det har du tydeligvis ikke skjønt.... Å omtale en annen forumbruker som stiller relevante spørsmål som idiot, slår vel fort tilbake på deg selv Mest imponert over denne delen av siste innlegget ditt: du er såå dum at det går an. hvorfor fins det sånne mennesker som deg er her i verden? er bare søppel og forurenser mer! Ha en fortreffelig aften, får virkelig beklage at jeg synes det er på sin plass å kreve relevante opplysninger i en salgsannonse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg