Terje320d Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Prøver å lese av evnt. feilkoder på min 02. mod E46 med en Geniscan GS300, men får bare "link error" etter ca. 1 min med søking. Noen som kan noe med disse? Hva gjør jeg galt?
morteym Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Vet ikke hva feimld din betyr, men plugger du i riktig kontakt eller? Du har en under panseret og en kontakt under rattet. På m3n måtte jeg bruke den under rattet, mens i 2000 mod 323 måtte jeg bruke den i motorrommet.
Terje320d Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Skrevet Mai 20, 2009 Vet ikke hva feimld din betyr, men plugger du i riktig kontakt eller? Du har en under panseret og en kontakt under rattet. På m3n måtte jeg bruke den under rattet, mens i 2000 mod 323 måtte jeg bruke den i motorrommet. Bruker den under rattet.. Har ikke funnet noe i motorrom enda.. Skal ut å sjekke nå da:)
morteym Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Den i motorrom er en annen type forøvrig, ganske stor og rund kontakt med slike pinner. Tror kontakta befinner seg passasjerside inn mot torpedoveggen.
Terje320d Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Skrevet Mai 20, 2009 Den i motorrom er en annen type forøvrig, ganske stor og rund kontakt med slike pinner.Tror kontakta befinner seg passasjerside inn mot torpedoveggen. Fant ingen kontakt der nei.. Er kanskje på eldre modeller denne??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå