Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg bytte lmm ,lambda ,sjekka kattn. tennplugger er helt like og nydlige,kiss kiss bang bang.. men bimmern rykker og fusker og dårlig drag ,og bensin nåla forsvinner over 2- 3l pr mil.meste parten av tiden--

neste stopp da er kam sensoren. men vilke symptoner har en deff kam sensro? på en m50 2.5l ? og har en 92 mod m50 veivaksel sensor..?

regner me jeg kjøper meg kabler med modul til diagnose dings senre den her mnd.

men intill da, hvis noen har no vettug å kiomme me ,si fra.

Skrevet

Ta diagnose på den da?

Symptomer på gåen kamakselsensor som jeg har hørt kan være at bilen går dårligere, og at motoren går hardt, motorvibrasjoner på lavt turtall (M52 ihvertfall)..

Skrevet

meget sant det, men som sjefen sa, er selvom du tar en diagnose så kan for eks lambda vise feil code.. men at problemet ikke bør være lambda ,og at feil kan ligge et helt annet sted ,men at det er lambda som fanger opp feilen . da gir jeg hellet 1000 kr for eget diagnose verktøy. enn 800 for 1 diagnose sjekk..

ska se og få kjøpt denne mnd,

men ja deler blir dyrt bare for å kjøpe og kjekke, men lmm min var defekt og lambda fikk jeg billig +de gamle ikke gjore no utslag når jeg dro ut stikka.. nå går den mye jevnere på turtallet,så dette måtte jeghatt uansett.. fan også ut at det var to sport katter på den den ene var uten inmat fra før og den andre var løs inmat så den rista jeg ut.. er det denne som er kam sensor? hvis ikke hvor sitter den? Nr 11 impulsgivare

http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... 1.1518.856

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...