Jørgen Lie Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 har litt småpjask liggende av deler.. har også delebil om noe annet av små/større ting skulle være intr.. Ratt: Bakseter. Litt slitt sittepue... Mørk grå Trenger vask/rens grunnet tiltrekking av fuktighet!! Lys grå. Har også komplett dørsider i lys gra delskinn. 4dørs Nyrer Fremre del av midtkonsoll Bagasjeromsmatte.. Pen og hel.. Org ratt
Pirelli Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 500 for rattet. Men ledningen til fløyten mangler jo?
Jørgen Lie Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Skrevet Mai 20, 2009 Pirelli skrev: 500 for rattet.Men ledningen til fløyten mangler jo? bud notert, men det er nok litt for lite.. men ledning? hva skal du med det? det er hornring/kontaktring på rattet som blir berørt av jordingspunkt på rattstamme som får hornet til å TUTE..
Pirelli Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 BMW_Jørg1 skrev: Pirelli skrev: 500 for rattet.Men ledningen til fløyten mangler jo? bud notert, men det er nok litt for lite.. men ledning? hva skal du med det? det er hornring/kontaktring på rattet som blir berørt av jordingspunkt på rattstamme som får hornet til å TUTE.. Åja, det visste jeg ikkje.... Kor mykje du hadde tenkt deg for det da?
Jørgen Lie Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 har kanskje sett for meg ca 1000lappen..
Jørgen Lie Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 alt av deler kan sendes, bortsett fra setene.. de gis bort ved henting i kristiansund. Sender frem til lørdag/søndag, da jeg reiser vekk igjen..
316 Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Det er mulig at jeg trenger nyrene... Bestilte en stor pakke fra GS som nå har dukket opp i posten, som bla. inneholder (håper jeg) nyrer.
NoName Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 pris på bagasjerom teppet ? har du bakrutepakkning ?
Jørgen Lie Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 NoName skrev: pris på bagasjerom teppet ? har du bakrutepakkning ? neeh, vet ikke hva det kan være verd?? noen hundrelapper? har bakrutepakning ja om jeg tar ut bakruta på delebilen
Jørgen Lie Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 316 skrev: Det er mulig at jeg trenger nyrene... Bestilte en stor pakke fra GS som nå har dukket opp i posten, som bla. inneholder (håper jeg) nyrer. det er i orden ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå